Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik overweeg die maandag te gaan, nergens anders is de combi Therapy? en DKM te zien.
Maar als ik die foto`s van dat terrein zo zie, ziet dat er niet heel aanlokkelijk uit.
Is er misschien iemand die ervaring heeft met die VIP tickets?
Toch maar weer een dagje LF, derde jaar op rij (vorig jaar zelfs 3 dagen) na jarenlang niet te zijn geweest.
Pakketje Dropkick Murphys, Therapy? (puur jeugdsentiment, leren kennen op mijn allereerste festival, de legendarische 25e editie van Pinkpop in 1994) en Gogol Bordello kan ik niet laten liggen, dat gaat een geweldig feestje worden!
Ik overweeg die maandag te gaan, nergens anders is de combi Therapy? en DKM te zien.
Maar als ik die foto`s van dat terrein zo zie, ziet dat er niet heel aanlokkelijk uit.
Is er misschien iemand die ervaring heeft met die VIP tickets?
Typische vip, je hebt tafels om aan te zitten, wat gratis hapjes en drank uit glas (betalend). Je hebt redelijk goed zicht op het podium. Voor de rest blijft het een heel ongezellig terrein natuurlijk. Zoals vip op meeste festivals vind het niet de moeite om voor te betalen.
Toch maar weer een dagje LF, derde jaar op rij (vorig jaar zelfs 3 dagen) na jarenlang niet te zijn geweest.
Pakketje Dropkick Murphys, Therapy? (puur jeugdsentiment, leren kennen op mijn allereerste festival, de legendarische 25e editie van Pinkpop in 1994) en Gogol Bordello kan ik niet laten liggen, dat gaat een geweldig feestje worden!
Oh, ik ben gek op Ierse folk, dus eigenlijk wil ik het hele programma wel zien, leuk hoe ze er een Iers themadagje van hebben weten te maken!
Een groot nadeel van LF vind ik dan wel weer de overlap en de afstand tussen de twee podia.
Sowieso is het natuurlijk al op z'n zachtst gezegd niet het meest prettige of mooie festivalterrein..
de zondag staat hier ook al geruime tijd op de radar (vooral voor Gary Numan), mogelijk last-minute keuze, staat al een tijdje in m'n ticketswap
wel opvallend dat er dagelijks tickets verkocht worden voor die dag (meestal duurder dan officieel)