Graspop Metal Meeting 2027

Dan hebben we dat duidelijk anders beleefd 🤭
hopelijk doen ze het in november beter! Van de drie keren dat ik ze heb gezien was dit toch wel de minste, ik had het gevoel dat zijn stem niet helemaal 100% was, en ook de productie was deze keer stukken minder dan in 2024 bijvoorbeeld
1784102376805.png

• Leuk
Waarderingen: CedricH
hopelijk doen ze het in november beter! Van de drie keren dat ik ze heb gezien was dit toch wel de minste, ik had het gevoel dat zijn stem niet helemaal 100% was, en ook de productie was deze keer stukken minder dan in 2024 bijvoorbeeld
Bekijk bijlage 21832
Over de stem is inderdaad al veel gezegd en geschreven. Ik vond de passage van 2026 kwalitatief stukken beter dan die van 2024. Toegegeven, de productie was in 2024 wel knap, maar ik vond Sam en de show overall toen niet geweldig - was toen veel beter in de Lotto Arena. Sam heeft naar mijn gevoel op Graspop 2024 heel veel tekst die hij normaalt zingt of screamt gewoon 'gesproken'.

Back to the topic: omdat ze nu 3 van de 4 voorbije edities aantraden, hoeven ze voor mij niet per se in 2027 nog is te komen. Laat ze in 2028 maar komen als co-headliner!

Over de stem is inderdaad al veel gezegd en geschreven. Ik vond de passage van 2026 kwalitatief stukken beter dan die van 2024. Toegegeven, de productie was in 2024 wel knap, maar ik vond Sam en de show overall toen niet geweldig - was toen veel beter in de Lotto Arena. Sam heeft naar mijn gevoel op Graspop 2024 heel veel tekst die hij normaalt zingt of screamt gewoon 'gesproken'.

Back to the topic: omdat ze nu 3 van de 4 voorbije edities aantraden, hoeven ze voor mij niet per se in 2027 nog is te komen. Laat ze in 2028 maar komen als co-headliner!
idd, een jaartje pauze is wel aangeraden! (had het idd over lotto arena in 2024, op gmm stond ik toen bij Brutus? dus had ze toen gemist)

• Leuk
Waarderingen: CedricH
Hier een overzichtje van klassieke namen (≤1985 + wat afgeleiden) uit de hard rock/heavy/glam/punk hoek die allemaal wel op main zouden kunnen staan.
Links met jaartal laatste keer op GMM, rechts nooit eerder op GMM (uiteraard niet allemaal even realistisch).

Persoonlijk zou ik het meest hopen op (enigszins realistisch):
The Cult
Heart
Uriah Heep
Killing Joke
Gamma Ray
ZZ Top
Scorpions

Bekijk bijlage 21820

Rose Tattoo zou helaas aan een Europese farewell tour bezig zijn. UFO, Van Halen en Whitesnake zijn inmiddels ook gestopt.

L7 en Journey zijn ook bezig met farewell tours, maar nog geen Europese datums. Hopelijk toch een kans op Journey volgend jaar 🤞

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread