Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Zo, zin in de 8e keer DTRH! Heeft er iemand van jullie nog problemen met het doorsturen van de Park & Walk tickets? Ik heb destijds meteen meerdere gekocht voor de groep zodat alles bij 1 persoon bleef maar krijg deze (in tegenstelling tot mijn gewone tickets) niet doorgestuurd.

Oh en de tip om Genesis Owusu niet over te slaan. Heb deze gast nu twee keer op BKS gezien en dat is geweldig. Een bak energie, goeie stem, lekkere muziek en dit jaar heeft hij een knalgoeie drummer mee op tour.
Ik vind deze dus wel echt lastig. Er zijn weinig goede gitaren dit jaar en de leukste hebben vervelende clashes.

Johnny Marr vs Genesis Owusu
All Them Witches vs Midnight Generation

Midnight Generation is no brainer, dus ga ik voor de balans toch Genesis overslaan. Met pijn in het hart.

Volgend jaar graag ietsjes meer gitaren Mojo, programmering lijkt nu wat uit balans.

• Leuk
Waarderingen: yeaghi
Ik vind deze dus wel echt lastig. Er zijn weinig goede gitaren dit jaar en de leukste hebben vervelende clashes.

Johnny Marr vs Genesis Owusu
All Them Witches vs Midnight Generation

Midnight Generation is no brainer, dus ga ik voor de balans toch Genesis overslaan. Met pijn in het hart.

Volgend jaar graag ietsjes meer gitaren Mojo, programmering lijkt nu wat uit balans.
Gelukkig staat één van de leukste nieuwe gitaarbands er wel. Heb hier zo veel zin in!

• Leuk
Waarderingen: Synt, rambam en Highsky
Ik heb het makkelijk inderdaad omdat ik Genesis net gezien heb. Maar zelfs dan moest ik toch twijfelen. Johnny Marr is voor mij ook erg Smiths nostalgie dus die gekozen.
Ik vond Johnny Marr ook verrassend leuk op Lowlands 2019 (?). Ik ging er naartoe uit nostalgie en liep daar weg vol enthousiasme. Genesis nu twee keer gezien in ik denk 2022 en 2026, dus Johnny wint deze.

• Leuk
Waarderingen: mgbss en yeaghi
Zo, zin in de 8e keer DTRH! Heeft er iemand van jullie nog problemen met het doorsturen van de Park & Walk tickets? Ik heb destijds meteen meerdere gekocht voor de groep zodat alles bij 1 persoon bleef maar krijg deze (in tegenstelling tot mijn gewone tickets) niet doorgestuurd.
Mensen in de Festileaks appgroep hadden het hier ook al over. Er gaat daar inderdaad iets mis met ticketmaster. Zij hadden contact opgenomen en kregen een mailtje hoe ze het wél konden regelen. Hopelijk lukt het nog, succes!

Ik dacht er komt wel een link online om alvast een locker te reserveren voor het hele weekend?
Voor ons redelijk essentieel vanwege de fietstochtjes in de avond/nacht. Weet iemand of ik dat vrijdag online kan doen?
Of kan iemand me vrijdagochtend een qr-code sturen of link om te bestellen.

Of weten jullie dat er voldoende lockers zijn ik gerust op vrijdag om 17 uur er een kan bemachtigen nog?
Ik kom al jaren pas op vrijdag aan en loop vervolgens pas om 14.00 uur ofzo richting het terrein. Dan pakken we altijd een kluisje. Zijn nog nooit op geweest, dus zou me verbazen als dat nu wel zou zijn.

• Leuk
Waarderingen: yeaghi
Heb ik het goed als ik denk dat donderdag einde middag Camping Roze, Groen en (grootste deel) Geel donderdag wel al vol zitten?

Heb ik het goed als ik denk dat donderdag einde middag Camping Roze, Groen en (grootste deel) Geel donderdag wel al vol zitten?
Roze zeker, groen zal einde middag zou je kunnen proberen als je met niet al te veel mensen bent en geel heeft zeker nog wel plek. de regel is eigenlijk; hoe verder bij de festival ingang vandaan, hoe langer het duurt tot het vol is.

Drie jaar geleden waren we wat later en stonden we best wel achteraan, en zelfs dat viel me eigenlijk alles mee met wandelingetje. Voelde niet echt verder dan de keren dat we dichterbij stonden. De grote factor die afstanden lang maakt is de ongecoordineerde plasbreaks van iedereen ;-) Dit om wat perspectief te geven.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Hoe goed word er gecontroleerd bij polsbandjes tent ingang met spul bij de onderbroek?
Mijn ervaring is dat er op meerdaagse festivals vooral gecontroleerd wordt op de hoeveelheid drinken / glas en niet op drugs. Als eenmaal op de camping bent en je gaat festivalterrein betreden is het een ander verhaal, maar ook daar vind ik dat er over het algemeen nog minder goed gecontroleerd wordt dan op een standaard techno festival..

• Leuk
Waarderingen: Swaggie12

Users who are viewing this thread