Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Mensen wat een fantastisch weer lijkt het te worden. Zin in vrijdag zeg! Prima dat er wat minder mensen zijn en dan kan deze fuzzy ook prima de nacht aan. Zeker met de REX die ook prima volloopt tegenwoordig. Hopelijk valt het 'inleveren' van de voorzieningen verder wel mee, maar ik vond het veel minder massale voorheen wel prettig..

Kan iemand me uitleggen wat dat Orkater + invites is? Die show van gotu Jim lijkt me erg tof! Worden daar nog tijden van bekend gemaakt of moet je er op de bonnefooi heen? En staat er dan ook een rij?

Kan iemand me uitleggen wat dat Orkater + invites is? Die show van gotu Jim lijkt me erg tof! Worden daar nog tijden van bekend gemaakt of moet je er op de bonnefooi heen? En staat er dan ook een rij?
Orkater speelt gewoon de hele avond losse theater shows. Soms zijn ze erg leuk, soms vind ik ze ook echt niet waardeloos. Een van die shows zal dan wel van Gotu Jim zijn. Vantevoren weet je, voor zo ver ik weet, niet wanneer welke show is. Staat nooit een rij, maar kan wel druk zijn

• Leuk
Waarderingen: Frietandel
Eens. Twee jaar geleden heeft de wedstrijd met goed uit het festival gehaald. Had me nu sowieso voorgenomen om voetbal over te slaan. Even in een andere wereld op dtrh

• Leuk
Waarderingen: mroizo
Eens. Twee jaar geleden heeft de wedstrijd met goed uit het festival gehaald. Had me nu sowieso voorgenomen om voetbal over te slaan. Even in een andere wereld op dtrh
Herkenbaar. Alleen laatste stuk gezien ivm Kneecap, maar kon er daarna maar niet inkomen en ben echt vroeg gaan slapen.

Nu met Nederland eruit hoeven we ons ook geen zorgen meer te maken over wedstrijden die tijdens het festival worden uitgezonden
Ik vind het juist jammer: 2 jaar geleden tijdens Fatima Yamaha was het lekker rustig door dat alle voetbalfans naar een scherm stonden te kijken. Dansruimte voor in de tent; ik vond het top.

In de app staat nu dat de parking en kiss&ride om 11:00 open gaan. Ik kan me herinneren dat dit vorig jaar niet zo was? Hebben ze het vorig jaar uiteindelijk eerder open gezet of is dit nieuw?

Users who are viewing this thread