Sport algemeen

Gewoon echt totaal niet mee akkoord😅 Maar goed, jij mag dat denken he. Ik noteer al dat Nederland Europees kampioen speelt binnen twee jaar😉
Toch nog weinig argumenten gehoord waarom het niet zo is, België zou bijvoorbeeld nog blij zijn met onze wisselspelers, probeerden Struick nog binnen te halen terwijl er bij ons niet eens over hem nagedacht wordt. Frimpong zou bij 3 kwart van de top 20 landen steevast basisspeler zijn en gaat bij ons niet mee, al kun je dat wederom ook Koeman toerekenen.

Dit topic is gewoon een beetje frustratie therapie over Koeman aan het worden voor mij, bedankt allen, reageer vooral verder op mij dan kan ik vandaag nog een aantal keer mijn ei kwijt aangezien alle collega's niet gekeken hebben.
a day to remember doctor GIF by Epitaph Records

• Leuk
Waarderingen: visdave34 en MarkD
Toch nog weinig argumenten gehoord waarom het niet zo is, België zou bijvoorbeeld nog blij zijn met onze wisselspelers, probeerden Struick nog binnen te halen terwijl er bij ons niet eens over hem nagedacht wordt. Frimpong zou bij 3 kwart van de top 20 landen steevast basisspeler zijn en gaat bij ons niet mee, al kun je dat wederom ook Koeman toerekenen.

Dit topic is gewoon een beetje frustratie therapie over Koeman aan het worden voor mij, bedankt allen, reageer vooral verder op mij dan kan ik vandaag nog een aantal keer mijn ei kwijt aangezien alle collega's niet gekeken hebben.
gho wie zit er bij jullie op de bank dan?

Als dat de huidige standaard is voor dé spits van het NL's elftal, dan is het wel triest met ons gesteld.

Ik weet dat we niet veel beter hebben op dit moment, maar komop we mogen wel wat hoger inzetten voor de toekomst toch?
Ik snap wat je zegt, maar ik zie zeker Summerville (en stiekem óók brobbey) wel echt de top halen. Die hebben nog zat tijd om te rijpen joh.

gho wie zit er bij jullie op de bank dan?
Van Hecke of VdVen als Timber fit is, Hato en ook Geetruida vind ik beter als de 2 CV's van België. Voor de rest hebben we geen backs meegenomen, Koeman... maar anders hadden we ook nog Maatsen en dus Frimpong. Als Twentesupporter durf ik te zeggen dat zelfs Van Rooij en M.Rots beter zijn als de backs van België en die zijn niet eens opgeroepen.

• Haha
Waarderingen: B0G5

in België beseffen we al lang dat we een middelmatige ploeg hebben hoor. En dat gaat misschien net onze sterkte worden. Wat meer knokken voor elkaar.

Ik zie gewoon weinig spelers die echt het verschil kunnen maken bij het Nederlands elftal. En dat verdedigend als aanvallend.
En het is niet dat ze allemaal bij de absolute wereldtop spelen he.

Van Hecke of VdVen als Timber fit is, Hato en ook Geetruida vind ik beter als de 2 CV's van België. Voor de rest hebben we geen backs meegenomen, Koeman... maar anders hadden we ook nog Maatsen en dus Frimpong. Als Twentesupporter durf ik te zeggen dat zelfs Van Rooij en M.Rots beter zijn als de backs van België en die zijn niet eens opgeroepen.
maatsen van rooij en rots zullen ook geen potten breken, dat die doen die van ons ook niet
enkel een van de ven of een ake misschien ja
maar verder?
belgië en nederland liggen op dit moment in zijn geheel meer in balans dan je zou verwachten
beide zijn gewoon geen wereldtop

• Leuk
Waarderingen: koekroeck en Tinus101
Overgangsperiode en straks frisse wind erin met wat frisse spelers, wellicht ook een trainer met wat frissere opvattingen, Slot?
Denk dat Arne er niet aan wil beginnen nu na de periode Koeman en gezien zijn recente ontslag bij Liverpool. Denk dat hij volgend seizoen gewoon clubtrainer wil worden.

Frenkie was idd heel zwak vannacht, en over het algemeen vind ik dat hij te veel kritiek krijgt. Maar van de week nog zeggen dat niemand voetbal snapt en dan als gearriveerde speler niet opstaan en zeggen dat Koeman door de ratten besnuffeld is als hij hem met Gravenberch wil laten verdrinken in een koortsdroom van een formatie; dan sta je er wel even lelijk op.

Worden mensen hier echt enthousiast van Arne Slot eigenlijk?
Zelf weinig verstand van voetbal maar ken een aantal fanatieke Liverpool fans en die hebben geen enkel postief woord voor hem over

Zelf weinig verstand van voetbal maar ken een aantal fanatieke Liverpool fans en die hebben geen enkel postief woord voor hem over
Heeft het bij Cambuur, Az, Feyenoord en Liverpool FAN-TAS-TISCH gedaan.

Dat de liverpool fans dat nu zeggen vind ik totaal bekrompen, het overlijden van een medespeler doet zóveel met een ploeg (en hij had vast dingen beter kunnen doen)

• Leuk
Waarderingen: Nelios
Ja.

Maar ik schat dat de clubs wel voor hem in de rij staan. Lijkt me lucratiever dan bondscoach.

Heeft natuurlijk bij Az, Feyenoord en in het 1e jaar Liverpool fantastisch gepresteerd. Afgelopen jaar Champions League halen na de dood van Jota was ook niet een dramatische prestatie te noemen, natuurlijk wel minder dan verwacht.
Als Slot bondscoach zou willen worden, mag je je handen dichtknijpen. De andere opties zijn niet reëel (Pep Guardiola), of je gaat er niet op vooruit t.o.v. Koeman

Als de angst om te verliezen groter is dan de wil om te winnen, verschrikkelijk.
We spelen niet tegen een Frankrijk of Spanje, maar Marokko.

En dat commentaar van Koeman na afloop om te janken. Plan goed uitgevoerd? Ten eerste sowieso al een hele hoop kansen en ten tweede ook echt nog een hele hoop met een hoofdrol voor Hakimi die op deze manier opgevangen moest worden...
En dan zeggen dat heel Nederland riep om 5 verdedigers, dan zijn ze er en dan weer kritiek. Maar met 5 verdedigers kan je ook druk zetten he, met een back hoog. Nee wij gaan met 9 man op de eigen 16 staan

• 100
Waarderingen: visdave34
Ik zie Slot het wel doen. Voordat hij naar Liverpool ging had hij ook meerdere aanbiedingen links laten liggen omdat hij graag in NL verbleef met zijn gezin. Daarnaast heeft hij als speler ook nooit in de top gespeeld en nooit in het Nederlands elftal gespeeld. Geld genoeg verdiend bij Liverpool en Feyenoord, dus daar hoef j het ook niet meer doen.

Ik zou het niet raar vinden dat hij dit ook wel ziet zitten. Vind hem overigens wel iets meer een clubcoach inderdaad, maar goed geef hem maar gewoon de kans. Ik vind het de beste Nederlandse optie die er is.

Zou het mooi vinden als inderdaad Pep Guardiola bondscoach zou gaan worden. Zijn verbinding met het Nederlands voetbal is toch wel groots.

Zou het mooi vinden als inderdaad Pep Guardiola bondscoach zou gaan worden. Zijn verbinding met het Nederlands voetbal is toch wel groots.
Zou eerlijk gezegd Slot mooier vinden als bondcoach meer qua Nederlands perspectief maar indien die niet wil dan zou het wel een mooie optie zijn ondanks dat ik denk dat hij het niet zal doen

Users who are viewing this thread