Rock Werchter 2026

Gaan ze die match België - Senegal IN de tent van The Hive uitzenden? Of is dat op die wei buiten de tent op groot scherm dan? Ik kan er me even niets bij voorstellen. Want hoeveel man ligt er op The Hive? Dat zal toch zo'n 30.000 zijn? Gaat lekker druk worden.

• Leuk
Waarderingen: TNFke
Gaan ze die match België - Senegal IN de tent van The Hive uitzenden? Of is dat op die wei buiten de tent op groot scherm dan? Ik kan er me even niets bij voorstellen. Want hoeveel man ligt er op The Hive? Dat zal toch zo'n 30.000 zijn? Gaat lekker druk worden.
geen idee, alvast wel content dat de match niet valt tijdens het effectieve festival

Dat is toch (voorlopig) het plan.

Veel Nederlanders zitten ook op The Hive, die gaan liever wat zuipen aan de tent na deze nacht, dus die drukte zal wel meevallen.

Huuuup werchterweek! Bij deze de tien bands waar ik het meeste naar uitkijk deze week en waar ik zeker zal maken dat ik een goed plekje heb:
- Kasabian; door Fifa 13 het nummer Club Foot en de band leren kennen, een band van m'n childhood memories dus
- The Prodigy: zal een gewoon een dik feestje worden, de week goed starten!
- Kingfishr: Viben op deze geweldige band met het zonnetje
- The XX: Super blij met hen als headliner, wordt ook gewoon terug viben.
- Landmvrks: de dag goed starten met stevige moshpits! als ik de beelden zag vanop Parklife, zag het er alleszins goed uit!
- Gorillaz: Al jaren staat deze band op m'n lijst van nog te zien, eindelijk is het moment daar.
- Twenty One Pilots: ondertussen al 4x gezien, ok de laatste keer was niet top, maar met twee nieuwe (top)albums zal het in mijn ogen wel echt top zijn.
- Bad Nerves: Top band, die het volgens mij ook nog ver kan schoppen
- Rise Against: Op PKP in 2024 gezien, was top maar moest vroeger door voor een goed plaatsje bij the offspring. super content dat ik nu het volledige concert ga kunnen zien.
- Moby: als ik de beelden zag van coachella en het sportpaleis zullen we hiervan genieten!

Special shoutout naar de aperol tent, blijft ook telkens iets waar ik naar uitkijk xp
Als je van fifa nummers houd dan is Joy Crookes ook nog wel wat

Users who are viewing this thread