Rock Werchter 2026

Ik ga combi, maar elke dag heen en terug waarvan 2 keer met de trein en 2 keer met de auto. Blijkbaar is zo'n NMBS code maar geldig voor 1 heenrit en 1 terugrit. Is er hier iemand met een combiticket of donderdagticket die met de auto gaat en dus zijn NMBS-code niet nodig heeft? Je zou er mij (en mijn bankrekening) een groot plezier mee doen om mij die te laten gebruiken! Dan kan ik ook voor donderdag nog een gratis heen- en terugticket voor de trein aanvragen (voor zaterdag heb ik er al één met mijn eigen code).

NMBS code kan je hier aanvragen, als je je mailadres en ordernummer in plakt: https://www.tmnwe.com/tools/mobility/

Stuur me gerust een berichtje als je dit wil doen, dikke merci alvast!
Heb je een berichtje gestuurd.

• Leuk
Waarderingen: RutgerGM
Iemand met wie ik ben moet voor een begrafenis 1 dag op en neer. We hebben een parkingticket voor The Hive, maar op de site staat dat je niet weg mag rijden. Iemand hier ervaring mee?

Ik ga combi, maar elke dag heen en terug waarvan 2 keer met de trein en 2 keer met de auto. Blijkbaar is zo'n NMBS code maar geldig voor 1 heenrit en 1 terugrit. Is er hier iemand met een combiticket of donderdagticket die met de auto gaat en dus zijn NMBS-code niet nodig heeft? Je zou er mij (en mijn bankrekening) een groot plezier mee doen om mij die te laten gebruiken! Dan kan ik ook voor donderdag nog een gratis heen- en terugticket voor de trein aanvragen (voor zaterdag heb ik er al één met mijn eigen code).

NMBS code kan je hier aanvragen, als je je mailadres en ordernummer in plakt: https://www.tmnwe.com/tools/mobility/

Stuur me gerust een berichtje als je dit wil doen, dikke merci alvast!
Ik heb je een PM gestuurd 😉

• Leuk
Waarderingen: RutgerGM
Gaat een godsvermogen kosten. Op down the rabbit hole was een zakchips 5 euro in hun supermarktje.
Ja laat dan maar he.
Snap dat we iets meer zouden moeten betalen dan in een gewone supermarkt, maar nu zeulen we onze eigen etenswaren gewoon maar mee

Users who are viewing this thread