Pinkpop 2026

Jammer dat het ontwerp van het Pinkpop t-shirt van The Cure zo tegenviel in vergelijking met die van de andere festivals.

Die van Dublin bijvoorbeeld zou ik zeker gekocht hebben:
images
Art print en shirt heb ik van deze besteld. Blijkbaar waren ze tijdens de festivaldag binnen no-time uitverkocht.
Benieuwd naar de artwork voor RW.

• Geweldig
Waarderingen: B0G5
Jammer dat het ontwerp van het Pinkpop t-shirt van The Cure zo tegenviel in vergelijking met die van de andere festivals.

Die van Dublin bijvoorbeeld zou ik zeker gekocht hebben:
images
Nou idd. Deze is wel vet. Die op PP vond ik wel aardig, maar te saai.

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Sorry voor de Pinkpop fans, maar nu dit jaar op Pinkpop zondag en Werchter hele weekend geweest te zijn heb ik beide sinds lange tijd weer kort na elkaar kunnen beleven, en mijn conclusie is dat we gewoon beter kunnen stoppen met de vergelijking.

Hoewel het écht positief ervaren is op de Pinkpop zondag blijft het verschil in podia, sfeer en algehele ervaring/beleving echt ver achter. Hoop werk nog te doen in Landgraaf. Hopelijk zetten ze de schouders eronder!

Sorry voor de Pinkpop fans, maar nu dit jaar op Pinkpop zondag en Werchter hele weekend geweest te zijn heb ik beide sinds lange tijd weer kort na elkaar kunnen beleven, en mijn conclusie is dat we gewoon beter kunnen stoppen met de vergelijking.

Hoewel het écht positief ervaren is op de Pinkpop zondag blijft het verschil in podia, sfeer en algehele ervaring/beleving echt ver achter. Hoop werk nog te doen in Landgraaf. Hopelijk zetten ze de schouders eronder!
Ik vond Pinkpop deze editie beste festivalervaring die ik al had. Dus beter dan RW '23 en '25, beter dan Pinkpop '24, Rock Am Ring '25. Maar is ook maar wat je belangrijk vindt natuurlijk (y)

Users who are viewing this thread