Lowlands 2026

Weet nog dat onze groep rond die periode zei: "Binnenkort zal Lowlands gewoon meer dan 200 EURO!! gaan kosten!"

2026: Was het maar 200 euro 🥲
Ik denk eerlijk gezegd dat de grens wel is bereikt. Ik denk echt dat de prijs er voor een groot deel mee te maken heeft dat het niet is uitverkocht. De lineup is redelijk objectief gezien namelijk best goed en iedereen komt wel aan z’n trekken. Met een alternatief dagprogramma, grote hiphop namen, makkelijke acts en de populaire dj’s van het moment is het enorm uitgebalanceerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus
Ik denk eerlijk gezegd dat de grens wel is bereikt. Ik denk echt dat de prijs er voor een groot deel mee te maken heeft dat het niet is uitverkocht. De lineup is redelijk objectief gezien namelijk best goed en iedereen komt wel aan z’n trekken. Met een alternatief dagprogramma, grote hiphop namen, makkelijke acts en de populaire dj’s van het moment is het enorm uitgebalanceerd.

Maar dat is toch bij alle festivals een beetje het probleem? Ook al die food / bier en weet ik wat voor festivals lopen niet meer storm. Wat ik dan om mij heen hoor is dat iedereen een beetje klaar is met alle prijzen die ze betalen die niet in enige verhouding staat voor wat je krijgt.

Zoals je zegt de grens is bereikt! Helemaal prima dan kan het kaf zich van het koren scheiden!
 
Maar dat is toch bij alle festivals een beetje het probleem? Ook al die food / bier en weet ik wat voor festivals lopen niet meer storm. Wat ik dan om mij heen hoor is dat iedereen een beetje klaar is met alle prijzen die ze betalen die niet in enige verhouding staat voor wat je krijgt.

Zoals je zegt de grens is bereikt! Helemaal prima dan kan het kaf zich van het koren scheiden!
Hele vreemde en enge laatste opmerking ja.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en WTSGD

Users who are viewing this thread