Pinkpop 2026

Hoe was Hang Youth, zag dat er een heel koor bij was? Dus toch wat anders/nieuws dan de schreeuwerige punkrock die ze normaal maken?

ik vind t echt heel lelijk wat ze aan heeft, t lijkt wel n soort tent.
maar iets negatiefs zeggen over mensen mag tegenwoordig niet meer. dus verpak ik t in n andere zin.

ze mag natuurlijk aan doen wat ze wil, maar ik mag er dan ook een mening over hebben.
muzikaal is t niet mijn smaak, maar ze zingt best goed

maar iets negatiefs zeggen over mensen mag tegenwoordig niet meer. dus verpak ik t in n andere zin.

ze mag natuurlijk aan doen wat ze wil, maar ik mag er dan ook een mening over hebben.
Tuurlijk mag je je mening hebben. Maar soms mag je die ook gewoon in je hersenpan houden. Zeker van die idiote statements die niets toevoegen buiten een artiest die niet in je straatje past op die manier te kleineren.

En u bent zelf een fotomodel 😉?

Simpelweg een bekrompen opmerking. Ik zou zeggen, doe er wat mee!

Tuurlijk mag je je mening hebben. Maar soms mag je die ook gewoon in je hersenpan houden. Zeker van die idiote statements die niets toevoegen buiten een artiest die niet in je straatje past op die manier te kleineren.
ten eerste , dit is een forum waar mensen hun mening geven
ten 2e: waar doe ik haar kleineren?
ik zeg t op n nette manier, dus volgens mij doe ik niets verkeerd

• Leuk
Waarderingen: Chiel en brutus257
Zeg dan niet "maar" want je ontkracht je hele eerste zin en betekenis. Het is nog steeds een forum. Reageren is optioneel.

Users who are viewing this thread