Best Kept Secret 2027

Ik voel zelf meer voor NIN dan voor Tool om eerlijk te zijn.Fontaines hoeft voor mij niet echt
Nadat ik Fontaines zowel op BKS als op Lowlands niet bepaald overtuigend vond (en terwijl er bij beide shows ook best mensen waren die dat wel vonden) denk ik ook: mwoah, laat maar. Ook al vind ik de albums behoorlijk sterk.

Thom Yorke lijkt me in z'n eentje geen headliner
Dat laat ik in het midden. Misschien op een PJ Harvey slot, als soort van officieuze vierde headliner. In een TWO die veel te klein is dan.

Nu goed, ook zijn shows waren altijd al verbonden aan LN/Mojo geloof ik. Sowieso benieuwd met welke soort muziek hij dit jaar komt.

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Ik snap dat Thom Yorke solo heel misschien net wat aan de kleine kant lijkt vergeleken bij Nick Cave en Gorillaz, maar vorig jaar sloten Eefje de Visser en Soulwax nog de ONE af he.

Ik snap dat Thom Yorke solo heel misschien net wat aan de kleine kant lijkt vergeleken bij Nick Cave en Gorillaz, maar vorig jaar sloten Eefje de Visser en Soulwax nog de ONE af he.
Waarmee ik ook wil zeggen: BKS zal vast proberen weer zo'n headlinertrio neer te zetten als dit jaar, maar dat moet maar net lukken. Zeker Soulwax en Disclosure lijken de laatste jaren toch ook geen plan A, B of C te zijn geweest.

Realiseer me net dat Nicolas Jaar nog nooit op BKS heeft gestaan, zou eigenlijk ook zo'n perfecte naam zijn als afsluiter in de Two.

Users who are viewing this thread