Pinkpop 2026

Mag ik dan, als Morello inderdaad annuleert (please no) opteren voor de Paceshifters plays Nirvana?

Zij spelen zaterdag de 20e in Drachten, en daarna pas vrijdag de 26e bij Jera on Air. Voor een leuke som willen ze misschien wel de zondag erbij pakken. Ze zijn in de buurt. EN ze zouden de helden van Pinkpop 2026 kunnen worden. Maar most of all: dan heb je denk ik een vervanger die qua genre raakvlakken heeft, en je krijgt die heerlijke meezing sfeer die je bij Morello ook mag verwachten...
Goede gedachte en creatief gevonden. Zag dat beide helften van The Smiths hun toer starten binnenkort en dat 1 van de 2 al op DTRH staat. Korte lijn met Ide om Johnny Marr naar Landgraaf te halen.
Ben Howard was recent ook in NL aanwezig en heeft nog wat vrije dagen nu.
Wellicht een solo show van Tom Smith - die is zaterdag in de buurt en is vrij.

Of nog niets veranderend want hij komt wel.... Dat hoop ik althans

Dat zijn waterpunten...
Ga er maar van uit dat op het festivalterrein alle kranen drinkwater geven, ook de wastafels bij de toiletten, naast de geplaatste extra waterpunten. Dus overal waar je op het festivalterrein een kraan ziet, da's gewoon een waterpunt voor drinkwater.
Op camping zou ik wel even goed opletten of alle kranen drinkwater zijn, maar ga er van uit dat dat wel zo is.

(werd de laatste keren dat het zo warm was vanaf podium door presentatoren ook vaak benoemd dat dat drinkwater is bij de toiletten)op terrein groesca.ping in buurt oude

Televaag #kutkrant domme populistische opinie

Goede gedachte en creatief gevonden. Zag dat beide helften van The Smiths hun toer starten binnenkort en dat 1 van de 2 al op DTRH staat. Korte lijn met Ide om Johnny Marr naar Landgraaf te halen.
Ben Howard was recent ook in NL aanwezig en heeft nog wat vrije dagen nu.
Wellicht een solo show van Tom Smith - die is zaterdag in de buurt en is vrij.

Of nog niets veranderend want hij komt wel.... Dat hoop ik althans
Kensington heeft een maandje niks nu, ook een optie.

• Haha
Waarderingen: hersenscheetje
Zat toch nog even op TM te spieken voor een weekendkaart, maar dit is wel echt de eerste editie in jaren waar de resaleprijs eigenlijk niet echt zakt, ook niet nu zo vlak van te voren. Afgelopen jaren toch makkelijk een weekendkaartje voor 100-200 max op de kop getikt.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Eindelijk een positieve wind door Pinkpop heen na jaren mooi huisstijl en goeie plannen nu kijken of het zijn vruchten gaat afwerpen de komende jaren en wat de komende jaren nog meer gaat gebeuren

Eindelijk een positieve wind door Pinkpop heen na jaren mooi huisstijl en goeie plannen nu kijken of het zijn vruchten gaat afwerpen de komende jaren en wat de komende jaren nog meer gaat gebeuren
De kaartverkoop lijkt dit jaar al beter te zijn als de laatste jaren. Nu moeten de faciliteiten op het terrein het ook waarmaken, mocht dat gebeuren dan verwacht ik wel dat de kaartverkoop de komende jaren prima blijft of misschien zelfs beter wordt. Hetgeen dat Pinkpop het meeste tegenzit is denk ik wel dat de grote namen al veel sneller als vroeger te groot worden en stadiontours doen. Sabrina Carpenter zie ik eerder een show in de Arena doen als op Pinkpop bijvoorbeeld

de resale is wel raar, duurder dan de verkoopprijs, bedoel als je van je ticket afwil, ga op zn minst paar euro onder de normale prijs
geldt met name voor weekend en vrijdag tickets. had juist de za en zo verwacht dat daar meer vraag naar was

de resale is wel raar, duurder dan de verkoopprijs, bedoel als je van je ticket afwil, ga op zn minst paar euro onder de normale prijs
geldt met name voor weekend en vrijdag tickets. had juist de za en zo verwacht dat daar meer vraag naar was
Vorige keer sloten ze de resale ook op het moment dat de camping open ging en dan zit je met je dure kaart. 😅 Ben benieuwd hoe lang het dit keer duurt, toch nog maar eventjes spieken af en toe.

Ja dat begrijp ik ook niet, dit is mij ook bij andere festivals meermaals opgevallen. Zelfs dat mensen uiteindelijk zelf blijven zitten met te duur aangeboden kaarten. Hoe dan???

Users who are viewing this thread