Sport algemeen

Zoals eerder gezegd, dit is niet de FIFA. Hetzelfde als dat scheidsrechters in Nederland ook vaak de top 3 bevooroordelen, Real zoveel geluk heeft in de CL en 100 andere voorbeelden. Je wilt niet de scheids zijn die Messi rood geeft of bij Real een goal afkeurt voor buitenspel terwijl dat niet zo is. Het is niet voor niets dat iedereen in Nederland weet wat je bedoeld als je het over Kuipvrees hebt. Die complotten rondom Messi komen we ook wel de strot uit inmiddels, als je er niet tegen kan dat hij de GOAT is, kijk dan niet....
Huh? Dit gaat toch helemaal niet met zoveel woorden over een complot?
Het is technisch de beste voetballer die er ooit is geweest, en het is doorgaans smullen om hem aan het werk te zien!
En gisteren had hij denk ik vrij duidelijk een rode kaart moeten krijgen, en het mag iemand best frustreren dat hij die niet weer krijgt, zoals dat bij het vorige WK ook al het geval was...

Die gijzelt wel de hele nationale ploeg en hun kansen..
Hij is geselecteerd dus hij gaat
Hij wordt opgesteld dus hij speelt
En hij is 41, dus ik snap HEEL goed dat hij nog even meepakt wat hij pakken kan

Dit is 100% op het conto van de trainer. En maar goed ook, want Portugal hoeft toch zeker geen wereldkampioen te worden?

Dit is 100% op het conto van de trainer. En maar goed ook, want Portugal hoeft toch zeker geen wereldkampioen te worden?
Het is niet goed voor mijn hart als we Argentinie en/of Portugal treffen. Wat een klotelanden zijn dat toch.

Zeker op het conto van de trainer. Maar goed, ga er maar aanstaan om iemand als Ronaldo niet te laten spelen. Ik voorzie dat een gesprek met hem om aan te geven dat hij meegaat als stormram, 12e man, wat dan ook, een heel lastig gesprek gaat worden met Ronaldo.

Overigens ook enorm veel respect voor de sportman Ronaldo hoor, maar eigenlijk maakte hij twee jaar geleden zijn elftal al zwakker en dat is nu alleen maar erger geworden.

Zeker op het conto van de trainer. Maar goed, ga er maar aanstaan om iemand als Ronaldo niet te laten spelen. Ik voorzie dat een gesprek met hem om aan te geven dat hij meegaat als stormram, 12e man, wat dan ook, een heel lastig gesprek gaat worden met Ronaldo.

Overigens ook enorm veel respect voor de sportman Ronaldo hoor, maar eigenlijk maakte hij twee jaar geleden zijn elftal al zwakker en dat is nu alleen maar erger geworden.
Als het niet loopt, moet je de ballen hebben om hem te wisselen. Of niet in de basis te zetten. Als je dat niet kunt ben je niet geschikt als trainer. En dat gesprek mag lastig zijn. Er stond nergens in de vacature dat het een makkelijk baantje zou zijn... ;)

Als het niet loopt, moet je de ballen hebben om hem te wisselen. Of niet in de basis te zetten. Als je dat niet kunt ben je niet geschikt als trainer. En dat gesprek mag lastig zijn. Er stond nergens in de vacature dat het een makkelijk baantje zou zijn... ;)
We hebben het over Martinez natuurlijk. Die is ingeschakeld door rivaliserende landen om andere "gouden generaties" te saboteren

Ik ben het eigenlijk wel met je eens hoor; en ik heb sowieso geen al te hoge pet op van hun bondscoach. Maar ik denk dat wij ook wel makkelijk praten hebben en we ook wel onderschatten hoe bepaalde landen hun helden eren. Ik zag Brazilianen die Neymar nog verafgoden ondanks dat ie al jaren amper het ene been voor het andere krijgt.

Maar fair enough; een bondscoach met ballen zou gewoon zonder Ronaldo spelen op dit moment,

Zoals eerder gezegd, dit is niet de FIFA. Hetzelfde als dat scheidsrechters in Nederland ook vaak de top 3 bevooroordelen, Real zoveel geluk heeft in de CL en 100 andere voorbeelden. Je wilt niet de scheids zijn die Messi rood geeft of bij Real een goal afkeurt voor buitenspel terwijl dat niet zo is. Het is niet voor niets dat iedereen in Nederland weet wat je bedoeld als je het over Kuipvrees hebt. Die complotten rondom Messi komen we ook wel de strot uit inmiddels, als je er niet tegen kan dat hij de GOAT is, kijk dan niet....
Kuipvrees gaat over spelers die door het imposante publiek en stadion niet hun belofte weten waar te maken. Heeft niks met scheidsrechters te maken.

Ja, baas boven baas, wij reserveren die status apart voor de niet fitte spits van een degradatiekandidaat uit de Braziliaanse competitie.
Ja maar hij is wel topscoorder aller tijden he....

Moet je nagaan dat als Ruud van Nistelrooij, Dennis bergkamp, Kluivert , Van Persie enz. ook destijds de Nations League en alle andere prulpotjes zouden hebben kunnen spelen.

Users who are viewing this thread