Rock Werchter 2026

Anderzijds met Gorillaz en 21P wel 2 dikke headliners op zaterdag na elkaar. We hebben het al met minder moeten doen in het recente verleden.
Ja, eens. Misschien krijg ik het enthousiasme voor 21P nog te pakken tijdens het inluisteren de komende tijd. Ik verwacht echt wel dat dat een vette show gaat worden.

Haasten naar CMAT, waar je al na start binnenkomt, en vervolgens achteraan sluiten bij 21P is ook niet alles. Dan pak ik CMAT misschien liever een keer in de zaal mee.

Wel opvallend dat Gorillaz dan weer als eerste headliner vermeld wordt op de poster ipv 21P, vooral kijkend naar de andere dagen. Achja, we hebben het er mee te doen.

Nog nieuws uit Werchter vandaag. Doen ze goed! 💪

Stukken minder tof is dat ze die spuuglelijke UFC arena bouwen voor Trump en zijn Maga vazallen op het gazon van het Witte Huis.

Amai ik vond al dat dat spel serieus hard op the claw van U2 leek. Triest dat geld primeert op ethiek en moraal. ☹️
Dat de slinger soms ver doorslaat tegenwoordig ok maar zie wel dat die niet volledig ronddraait.
Stageco heeft een amerikaanse tak en heeft al eerder dingen voor het Witte Huis gedaan, ook voor Obama.
Dat zij nu iets opbouwen voor 1 van de populairste sporten in de VS ter ere van hun 250ste verjaardag op een iconische locatie heeft toch weinig met ethiek en moraal te maken?

Dat die kwal daar ineens ook zijn sweet 80 wilt vieren is andermaal een bewijs (als dat nog nodig was) voor wat een wereldvreemd figuur het is. Maar ik bekijk het positief, hoe ouder die wordt hoe sneller we bij zijn vervaldatum zijn 👌
Dat die maar niet in zen hoofd krijgt om er langer iets mee te doen of Lowlands zit in de shit.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV en rw83
Dat de slinger soms ver doorslaat tegenwoordig ok maar zie wel dat die niet volledig ronddraait.
Stageco heeft een amerikaanse tak en heeft al eerder dingen voor het Witte Huis gedaan, ook voor Obama.
Dat zij nu iets opbouwen voor 1 van de populairste sporten in de VS ter ere van hun 250ste verjaardag op een iconische locatie heeft toch weinig met ethiek en moraal te maken?

Dat die kwal daar ineens ook zijn sweet 80 wilt vieren is andermaal een bewijs (als dat nog nodig was) voor wat een wereldvreemd figuur het is. Maar ik bekijk het positief, hoe ouder die wordt hoe sneller we bij zijn vervaldatum zijn 👌
Dat die maar niet in zen hoofd krijgt om er langer iets mee te doen of Lowlands zit in de shit.

De vervaldatum van de oranje clown is al 2 decennia voorbij.

Anderzijds met Gorillaz en 21P wel 2 dikke headliners op zaterdag na elkaar. We hebben het al met minder moeten doen in het recente verleden.
Helemaal eens! Ik snap de commentaren hier opzich wel maar ik kijk iig erg uit naar de zaterdagavond. Met Gorillaz en 21Pilots twee acts die ik heel graag weer eens wil zien evenals de gehele groep. Daarvoor een mooi rustpunt met Matt Berninger en tussendoor even wat Pixies nummers pakken. Dat noem ik een mooie avond.

• Leuk
Waarderingen: festirock
Er is niets mis met TOP, maar het geeft wel een wrang gevoel als ze én Gorillaz naar beneden schuiven én eisen dat er geen andere optredens tegelijkertijd zijn

Dat laatste weten we natuurlijk niet zeker, maar er zijn weinig andere logische verklaringen

Er is niets mis met TOP, maar het geeft wel een wrang gevoel als ze én Gorillaz naar beneden schuiven én eisen dat er geen andere optredens tegelijkertijd zijn

Dat laatste weten we natuurlijk niet zeker, maar er zijn weinig andere logische verklaringen
Dat laatste kunnen we ondertussen al ontkrachten op vele andere festivals staat er iets anders gelijk te spelen.

Had ergens in een interview rondom Primavera (denk ik) gezien dat ze 85-90 songs gerehearsed hebben om zo veel mogelijk variatie in de setlists te stoppen ze zo op geen enkele plek exact hetzelfde zouden doen!
Dat is grofweg 1/3e van hun volledige catalogus, best wel insane...

Users who are viewing this thread