Best Kept Secret 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Hij had geen bindteksten, maar maakte wel degelijk contact met het publiek 😉 Belangrijker: hij en zijn band speelden retestrak met een geweldige setlist.
Mwah, ben ik het niet zo mee eens. Begrijp me niet verkeerd, ik vond dat ie heel goed speelde, maar ik had iets meer contact wel mooi gevonden.

De lijst van vandaag

1. Jack White
2. Pommelien Thijs
3. Sudan Archives
4. Blood Incantation
5. Yin Yin
6. Ao
7.. Croithe
8. De La Soul
9. Supermodel

Curtis Harding klonk goed maar toen het begon te regenen toch maar gaan schuilen. Kijk uit naar morgen!

Goh, opvallend dat nog niemand het highlife feestje bij Ata Kak heeft benoemd. Vermakelijk en een zeer energieke man!

Mijn afdronk van de vrijdag: blij hier weer te zijn, en vooral enorm genoten van Blood Incantation en Sudan Archives.

Toch ook een beetje mixed feelings. Blij voor BKS dat ze goed verlopen. Maar maakt wel dat de drukte echt een heel andere beleving geeft. Ook gecombineerd met minder podia dan voorheen. Normaal is de zaterdag nog stukkie drukker dan de vrijdag dus ik houd mn hart vast voor vandaag.

Verder qua opzet van het terrein:
Secret erg mooie tent. Maar hij mag nu wel een andere naam krijgen. In het vroegere hoekje voelde hij nog wat secretive maar nu is ie meteen in your face. Casbah groter is erg fijn.

Verder mis is ik een beetje het oude (ver)dwalen. Ik vind de nieuwe opzet allemaal vrij straight forward. Voor mn gevoel had je vroeger meer gekke hoekjes en bijzondere paden om te ontdekken.

Veel te vroeg wakker, maar wat heb ik genoten van mijn eerste dag BKS ooit:
Terrein ondanks het mindere weer fantastisch, publiek is relaxed en superlief en ook echt geïnteresseerd in de muziek wat ik nog wel eens mis op andere festivals en een dikke chapeau voor het personeel bij Cul de Sac!

Dan mijn top 5 van vrijdag:
1. Blood Incantation
2. Jack White
3. De la Soul
4. Sudan Archives
5. Croithe

Zin in dag 2, maar eerst nog maar eens een dutje proberen te doen, tot straks!!!

Ik vind de app een genoegen om te gebruiken. Alles is gemakkelijk te vinden en de filters zijn perfect.
Mijn printjes met aantekingen blijven ongebruikt.

Het is uitverkocht, maar er was nauwelijks drukte bij de cateraars.Zal wel door de regen komen. Of beginnen de hoge prijzen hun tol te eisen?
In ieder geval was het relaxed bij de kraampjes. De fijne BKS vibes zijn er nog steeds!

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar: Pommelien Thijs wint de vrijdag. Jack White en Sudan Archives ook heerlijk. Supermodel* top 3 slechtste dingen die ik hier ooit heb gezien. Wat een drama.

• Leuk
Waarderingen: Tobuzzter
1. Jack White
2. Blood Incantation
3. De La Soul
4. Pacifica
5. Mavi

Door de eindeloze files in de auto, aan de stand voor de bandjes en vervolgens de bagage check niet echt de optimale start gehad. Croíthe onder andere moeten missen. Gelukkig was alles vergeten eenmaal op het terrein. Met name de laatste 2, Jack White en Blood Incantation hebben ervoor gezorgd dat het een fantastische avond werd. Licht verschoten van hoe goed BI werkte op BKS, fijn publiek!

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Veel moois al op de eerste dag. Newdad erg goed, YinYin was vermakelijk en heel erg genoten bij Rimini express. Tevergeefs de regen weg proberen dansen bij Curtis Harding. Model/actriz niet aan mij besteed en de la Soul vond ik matig.
Hoogtepunt lag duidelijk op het eind van de dag met keihard Blood Incantation, snaarstrakke dhr White en een bom energie bij Mula.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal

Users who are viewing this thread