Rock Werchter 2026

Liever het zomergevoel bij 30 gr. dan deze druiligere 18 graden. Heb je niks aan je dag.
Dat verfrissend kort buitje mag dan heel even vallen. Het beste van 2 werelden
Ruil dat 'verfrissend buitje' voor 'verfrissend briesje' en we hebben een deal.

Misschien denk je ook te hard na? Werchter is al overgeorganiseerd eigenlijk, meer moet nu ook weer niet.

Ik ga er vanuit dat het meer spreiden, en meer vierkante meter per persoon, wel degelijk zijn effect zal hebben. Zoals bij Arsenal vorig jaar, dat was eigenlijk niet oké.
Dat was ongezien. Komende van the barn op weg naar the slope stond je echt muurvast en dat in combinatie met mensen die overal neerzaten aan klub c. Moest je dan opletten om op niemand te trappen.

En wat ga je doen als iemand door het rood loopt?

Laat die regeltjes maar voor wat ze zijn. Als je echt iets wil zien, op tijd zijn. En anders nog keuze genoeg

Door het rood loopt? Dat snap ik niet denk ik. :)
Als de tent dicht is, is ie dicht he.

Als je alleen of in een klein groepje bent is het allemaal niet zo'n issue of dingetje. Maar als je met een groep van 10 of 20 mensen bent, en je staat ergens aan de Main of aan de nieuwe KlubC... dan zou het dus wel fijn zijn om te weten dat de Barn bv. dicht is. Een grotere groep zet je niet makkelijk in beweging, en de teleurstelling is dan eens te groot.

Maar het zijn First World Problems, sowieso :cool:

Misschien herinner ik het me verkeerd (40'ers brein), maar sinds de Barn aan de achterkant open is, zijn er geen rode kruizen meer toch?

Dat was ongezien. Komende van the barn op weg naar the slope stond je echt muurvast en dat in combinatie met mensen die overal neerzaten aan klub c. Moest je dan opletten om op niemand te trappen.
helemaal gemist, naar mijn gevoel kon ik na girl in red nog vlot stuk joey valance meepakke

Maar girl in red was op Main, na Warhaus heb ik er ook echt lang over gedaan om nog bij Joey Valence te komen. Was geen doorkomen aan.
ja snap ik maar met het oversteken van main naar slope viel die drukte aan klub c & barn echt niet op

heel maf wel dat het zo vast liep,

het gaat echt wel een verbetering worden vermoed ik hoor

Off topic. Maar ik wist niet dat Phoebe bridgers zo populair was. Ik wou tickets kopen voor mijn dochter.
Zowel in de pre-sale en de gewone verkoop is het me niet gelukt om tickets te scoren. En ik stond direct in de wachtrij als het open ging
Wat een toestanden.

Ze is duidelijk te groot voor vorst.
Opschrijven voor RW 2027?

Off topic. Maar ik wist niet dat Phoebe bridgers zo populair was. Ik wou tickets kopen voor mijn dochter.
Zowel in de pre-sale en de gewone verkoop is het me niet gelukt om tickets te scoren. En ik stond direct in de wachtrij als het open ging
Wat een toestanden.

heel graag, was x jaar geleden al magisch

Wat een toestanden.

Hoop dat ze haar als Barn-head kunnen strikken nog!

Wat een toestanden.

Ja, het is heel hard gegaan. Zelfs al is Vorst Nationaal allesbehalve een topzaal (qua akoestiek dan). Lijkt me zeker een serieuze optie voor RW2027 voor Schueremans en co.

Misschien valt het op zich beter mee ja omdat de massa meer uitgespreid wordt over een langere 'wandeling'.

Het wordt nu wel nog meer balen als je van KluBC je haast naar de Barn, om daar dan aan te komen bij een gesloten tent (rode kruisen).

Dat is iets dat ik wel wat vreemd vind, dat men daar nog niets mee gedaan heeft.
Bv. hoog boven de merch-stand en/of andere plekken een verkeerslicht ofzo die de drukte in Barn en KlubC weergeeft: groen is ok, oranje is last call en rood is gesloten. Dan zou je van ver kunnen zien of het nog zin heeft om te bewegen. :) Of in de app.

Er zal waarschijnlijk wel een reden zijn waarom het niet is. Ik vermoed niet dat ze hier nog nooit aan gedacht hebben.
Op zich is het al goed dat de tent iets meer open is. Daarnaast heeft het ook met menselijk gedrag te maken. Lang op de grond blijven zitten, niet naar voren willen om wat ruimte te maken. Als je dan op de tribune staat, zie je vaak nog genoeg plek. Menselijk gedrag kan je proberen te veranderen, maar dat is verdomd moeilijk.

Users who are viewing this thread