TheFrames Playlistbediener 22 feb 2024 44 43 Vandaag om 09:35 #17.681 Mark's Kal zei: Heideroosjes op 27 februari 2027 in de Muziekgieterij Maastricht. Klik om te vergroten... Hebben ze een andere bassist dan? Ik zie nergens hier iets over?
Mark's Kal zei: Heideroosjes op 27 februari 2027 in de Muziekgieterij Maastricht. Klik om te vergroten... Hebben ze een andere bassist dan? Ik zie nergens hier iets over?
Joris Headliner 7 feb 2016 7.291 7.758 Vandaag om 09:43 #17.682 TheFrames zei: Hebben ze een andere bassist dan? Ik zie nergens hier iets over? Klik om te vergroten... Dat zal niet die oude bassist gaan zijn nee
TheFrames zei: Hebben ze een andere bassist dan? Ik zie nergens hier iets over? Klik om te vergroten... Dat zal niet die oude bassist gaan zijn nee
Mark's Kal Headliner 4 jul 2022 5.808 7.705 Vandaag om 09:51 #17.683 TheFrames zei: Hebben ze een andere bassist dan? Ik zie nergens hier iets over? Klik om te vergroten... Andere bassist inderdaad. Moet door Muziekgieterij zelf nog naar buiten gebracht worden. Waarderingen: TheFrames
TheFrames zei: Hebben ze een andere bassist dan? Ik zie nergens hier iets over? Klik om te vergroten... Andere bassist inderdaad. Moet door Muziekgieterij zelf nog naar buiten gebracht worden.