Hoi allemaal,
Kleine vraag zo vlak voor BKS. Ik ben zelf bezig met DrinkSync, een app die ik heb gemaakt omdat ik op festivals vaak merkte dat rondjes en gezamenlijke kosten snel onduidelijk worden.
Zeker nu je op veel festivals niet meer met munten betaalt, maar alles los met pin of mobiel afrekent, raak je met een groep al snel het overzicht kwijt. Wie betaalde welk rondje, wat moet nog verrekend worden en wie heeft eigenlijk het meeste voorgeschoten?
Met DrinkSync kun je rondjes en andere gezamenlijke uitgaven bijhouden, zodat je met je vriendengroep overzicht houdt over wie wat heeft betaald. Ook zitten er leuke en handige functies in om bijvoorbeeld je vrienden makkelijker terug te vinden tijdens een festival.
Omdat BKS komend weekend is, ben ik benieuwd of er hier vriendengroepen zijn die de app tijdens het festival willen gebruiken of testen. In ruil daarvoor geef ik graag een promocode om alle functies te kunnen testen
Ik ben vooral benieuwd naar eerlijke feedback. Werkt dit handig in de praktijk, missen jullie iets en zouden jullie dit vaker gebruiken bij festivals of avonden uit?
Benieuwd / interesse, stuur me gerust een dm!