Gaming

Eindelijk Ganon verslagen van de week in Zelda BOTW. Wat een bazen game zeg! Echt van genoten.

Nu begonnen aan Zelda TOTK, de nieuwe game mechanics zijn nog wel even wennen, en merk dat ik niet altijd creatief genoeg ben met het bouwen van dingen. Ik mis daarnaast wel een beetje de magie van de eerste keer door Hyrule lopen zoals in BOTW.
Wel ook een aantal echte pluspunten qua UI en uitbreiding van de wereld. Zit er nu ongeveer 7 uur in, maar het spel groeit wel met het uur dus denk dat ik hier weer heel veel plezier aan ga beleven.

met de lichamelijke crash in een shopping spree geraakt van games
ik durf het niet te delen:eek:
Nu ben ik benieuwd.....

Want helaas niet heel erg enthousiast geworden over de laatste State Of Play. Al gaat Until Dawn 2 hier gewoon gespeeld worden. En zal ook Laufey vast in de collectie komen. Maar werd van de eerste beelden ook weer niet super enthousiast, het voelde ook een beetje been there done that. Hoewel de laatste Gods Of War echt wel vet waren.
Until Dawn ga ik ook nog wel spelen, eerste was vet. Laufey wordt ik nog niet enthousiast van, werd echt gek van het tegen haarzelf praten en een pratende kubus met de stem van Hughie van The Boys kan mij ook nog niet enthousiasmeren. Stuntman kijk ik ook naar uit! Had wel meer verwacht van deze state of play

Ik heb veel plezier met Forza Horizon 6 op dit moment. De nieuwe update van Civ 7, eigenlijk gewoon deel 8, klikt niet helemaal nog maar dat komt nog wel. De game is in ieder geval een stuk moeilijker en daar was ik aan toe.

• Leuk
Waarderingen: luluasas
Ben er toch weer ingetrapt Monster Hunter Wilds te kopen, want nu voor minder dan €30,- in de PS Store

De MH World kwam ik nooit echt in, maar heb nu meer geduld dan toen (en is de game wat soepeler?) dus wellicht lukt het nu wel 😅

Trouwens ook begonnen aan Pokopia, heel cosy en speelt makkelijk weg. Tijdens de minder interessante WK potjes gaat de Switch 2 vaak aangeslingerd worden denk ik!

Ik heb veel plezier met Forza Horizon 6 op dit moment.
Zodra deze op PS5 beschikbaar is ga ik die ook spelen, beter als 5?

Eindelijk Ganon verslagen van de week in Zelda BOTW. Wat een bazen game zeg! Echt van genoten.

Nu begonnen aan Zelda TOTK, de nieuwe game mechanics zijn nog wel even wennen, en merk dat ik niet altijd creatief genoeg ben met het bouwen van dingen. Ik mis daarnaast wel een beetje de magie van de eerste keer door Hyrule lopen zoals in BOTW.
Wel ook een aantal echte pluspunten qua UI en uitbreiding van de wereld. Zit er nu ongeveer 7 uur in, maar het spel groeit wel met het uur dus denk dat ik hier weer heel veel plezier aan ga beleven.
Twee van de beste games ooit gemaakt. Jaloers op mensen die dit voor de eerste keer mogen beleven.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Trouwens ook begonnen aan Pokopia, heel cosy en speelt makkelijk weg. Tijdens de minder interessante WK potjes gaat de Switch 2 vaak aangeslingerd worden denk ik!

Zodra deze op PS5 beschikbaar is ga ik die ook spelen, beter als 5?
Het voelt gewoon aan als DLC, meeste gameplay is vrijwel hetzelfde maar dat is prima. Japan is natuurlijk een supertoffe locatie!

Twee van de beste games ooit gemaakt. Jaloers op mensen die dit voor de eerste keer mogen beleven.
Ik heb het vorige maand gespeeld, maar na 15 uur niet meer aangeraakt, vond de gameplay verschrikkelijk en de wereld erg leeg. Maar lees overal positieve dingen dus zal aan mij ligggen

Gekocht de laatste tijd
Luigi's haunted mansion 2 voor de 3ds
World of final fantasy (psvita)
Call of duty ghosts (ps4)
Final fantasy 8 remaster (ps4)
Stranger of paradise final fantasy (ps4)
Sleeping dogs (ps4)
Mindseye (ps5)
Uncharted legacy of thieves (ps5)
assasins creed mirage (ps5)
Nier automata (ps4)
Horizon zero dawn forbidden west ps5
En via schoonbroer in japan
Silent hill f (ps5)
Metal gear delta (ps5)
Chrono trigger (ps1)
Final fantasy 7 (ps1)
Final fantasy 8 (ps1)

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: Dante en Timmetje
Dan ben je nog amper de startarea uit!
Misschien dat ik er dan toch meer uur in heb hoor, was echt al wel een stuk de wereld in. Maar voor mij speelt het gewoon niet fijn. Het systeem dat al je weapons kapot gaan vind ik ook irritant. Het is gewoon niet voor mij. Heb dan liever The Witcher, God of war, RDR of Clair Obscur

Ik heb het vorige maand gespeeld, maar na 15 uur niet meer aangeraakt, vond de gameplay verschrikkelijk en de wereld erg leeg. Maar lees overal positieve dingen dus zal aan mij ligggen
Leeg? Ik werd juist continue naar van alles toegetrokken, waardoor ik elk steentje, elke boom en elke berg in wilde klimmen en ontdekken wat er was. Kan me wel voorstellen dat soms het klimmen in het begin wat traag en langzaam aanvoelt.

Ook het feit dat je niet bij de hand genomen wordt vind ik erg fijn.

Wat voor mij echt de game uniek maakt is de wereld en de verschillende temperaturen, weersomstandigheden en tactieken om bepaalde uitdagingen aan te gaan, zonder dat er echt iets wordt uitgelegd, gewoon door zelf te ontdekken en dingen uit te proberen.

Misschien dat ik er dan toch meer uur in heb hoor, was echt al wel een stuk de wereld in. Maar voor mij speelt het gewoon niet fijn. Het systeem dat al je weapons kapot gaan vind ik ook irritant. Het is gewoon niet voor mij. Heb dan liever The Witcher, God of war, RDR of Clair Obscur
Eens hoor. Als je het vergelijkt met een RDR2 ofzo was BoTW echt povertjes en leeg. Items waren niet rewarding, de shrines was je snel beu, de gsmeplay was stroef en ik miste echt een goed verhaal. Er valt nog zoveel meer uit te halen als je het mij vraagt.

• Leuk
Waarderingen: Matjes
Eens hoor. Als je het vergelijkt met een RDR2 ofzo was BoTW echt povertjes en leeg. Items waren niet rewarding, de shrines was je snel beu, de gsmeplay was stroef en ik miste echt een goed verhaal. Er valt nog zoveel meer uit te halen als je het mij vraagt.
Niet helemaal mee eens. Ik heb beide gespeeld en RDR2 vind ik ook echt brilliant, en komt qua verhaal en graphics niet in de buurt van BOTW. Maar ik heb persoonlijk veel meer plezier en geluksmomenten gehad tijdens het spelen van BOTW.

Vond BOTW ook een stuk uitdagender dan een RDR2. Ook voelde het nooit als herhalingen en maar tempels en torens langs gaan omdat het moet zoals in een gemiddelde Ubisoft games. Je moest echt bepaald wapens, kleding, voedsel bij elkaar verzamelen om weer verder te komen in het spel, waardoor het voor mij nooit als grinden aanvoelde maar echt een avontuur waarin je steeds verder en op nieuwe plekken komt. Dat voelde voor mij echt uniek tov heel veel andere games. (Komt niet voor niets vaak terug op de nr 1 plek in beste games ooit gemaakt lijstjes)

Users who are viewing this thread