Festileaks Draft XX: De Presentaties!

wel straf dat iedereen toch wel een vrij samenhangende lineup heeft kunnen maken met deze themas šŸ˜… niet gemakkelijk als je naar de paketjes kijkt

wel straf dat iedereen toch wel een vrij samenhangende lineup heeft kunnen maken met deze themas šŸ˜… niet gemakkelijk als je naar de paketjes kijkt
Hielp ook zeker mee dat er uit een ruime tijdspanne gekozen kon worden Ʃn er flexibel mee om kon worden gegaan (spoiler, diegenen die dat het meest hebben gedaan gaan kaarten aan mij slijten en niet omdat iemand toevallig 1 liedje heeft dat er bij past want dat kan je bij bijna elke artiest wel vinden).

Zal er vandaag even voor zitten

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
Hielp ook zeker mee dat er uit een ruime tijdspanne gekozen kon worden Ʃn er flexibel mee om kon worden gegaan (spoiler, diegenen die dat het meest hebben gedaan gaan kaarten aan mij slijten en niet omdat iemand toevallig 1 liedje heeft dat er bij past want dat kan je bij bijna elke artiest wel vinden).

Zal er vandaag even voor zitten
Hangt voor mij ook wat van het thema af.
Bij computer en evolutie liefde was het al moeilijk om artiesten te vinden met 1 liedje dat erbij hoorde. En bij koelkast helemaal, daar heb ik echt lang voor liggen scrollen tussen allemaal artiesten om aan 12 te geraken

• 100
Waarderingen: MadMandra27
Bij computer en evolutie liefde was het al moeilijk om artiesten te vinden met 1 liedje dat erbij hoorde. En bij koelkast helemaal, daar heb ik echt lang voor liggen scrollen tussen allemaal artiesten om aan 12 te geraken
Ik had hetzelfde met Fly Like a Bird (mn eigen thema welteverstaan!), naast de standaard vogel-bands kom je al snel aan een heel erg top-heavy affiche.

• Leuk
Waarderingen: Blommie
Alles valt en staat met de thema's, absoluut.
Maar bij het voorbeeld van koelkast kan je ook creatief zijn; iets met merken, dingen met cool, van alles met eten en drinken, vertalingen, dingen die je op de koelkast plakt als magneten, openers, tekeningen etc.
Dan nog heb je bij het ene thema natuurlijk veel meer keuze dan bij andere, dat blijft.

Daarom kijk ik ook amper naar of het voor mij persoonlijk een mooie line up is en ik een route kan uitstippelen.

Creativiteit, invulling van de thema's en realisme qua namen op plekken waar ze horen.

Het is elke keer al moeilijk, maar nu daarom nog extra. Iedereen heeft zich echt uitgeleefd en maar 3 van de andere 18, dus 15 niet šŸ˜®ā€šŸ’Ø

• Leuk
Waarderingen: Royke
Alles valt en staat met de thema's, absoluut.
Maar bij het voorbeeld van koelkast kan je ook creatief zijn; iets met merken, dingen met cool, van alles met eten en drinken, vertalingen, dingen die je op de koelkast plakt als magneten, openers, tekeningen etc.
Dan nog heb je bij het ene thema natuurlijk veel meer keuze dan bij andere, dat blijft.

Daarom kijk ik ook amper naar of het voor mij persoonlijk een mooie line up is en ik een route kan uitstippelen.

Creativiteit, invulling van de thema's en realisme qua namen op plekken waar ze horen.

Het is elke keer al moeilijk, maar nu daarom nog extra. Iedereen heeft zich echt uitgeleefd en maar 3 van de andere 18, dus 15 niet šŸ˜®ā€šŸ’Ø

En nog 3 dagtickets natuurlijk!

De eerste tickets zijn inmiddels ook aangeschaft!

En nog 3 dagtickets natuurlijk!

De eerste tickets zijn inmiddels ook aangeschaft!
Ik ga me straks eens in alle line ups verdiepen

Gewoon uit curiositeit, elk lid van het forum, of ze nu deel namen of niet, mag toch tickets kopen?

Ik ga me straks eens in alle line ups verdiepen

Gewoon uit curiositeit, elk lid van het forum, of ze nu deel namen of niet, mag toch tickets kopen?

Klopt! Iedereen mag meestemmen. Dus hoop ook zeker op stemmen van de mensen die extra thema’s hebben ingestuurd!

• Leuk
Waarderingen: won666
Als ik goed heb geteld (nog niet officieel verwerkt namelijk), hebben nu al 14 van de 19 festivals een ticket verkocht. Inclusief de drie nieuwkomers @luluasas, @AngieH en @won666. Nu al een geslaagd debuut zou ik zeggen!
Eeuwig dankbaar
Screen Actors Guild Crying GIF by SAG Awards

Nog maar ƩƩn festival wacht op de verkoop van het eerste ticket! Koop je tickets nu met een PM in mijn inbox!

• Leuk
Waarderingen: AngieH
tot wanneer hebben we de tijd om tickets te kopen?

EDIT: en is er ergens overzicht van alle presentaties?

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread