Slaat inderdaad eigenlijk nergens op. Trivium is volgens mij in de breedte meer gekend en geliefd dan Knocked Loose... je had hier iets moois kunnen doen GMM toen Twisted Sister cancelde...Er zijn van die acts die een heuse band met GMM opbouwen en Trivium is er zo eentje. In elke fase van hun bestaan trad de band aan op het festival. De laatste jaren hebben ze enkele straffe albums op ons losgelaten die, mocht er geen pandemie geweest zijn, de groep tot headline status had kunnen verheffen. Ondertussen blijven ze onverstoorbaar straf uit de hoek komen en met een nieuwe EP onder de arm zakt Trivium deze zomer weer af naar de jaarlijkse hoogmis in Dessel. (#GMM26)
Dit is de introtekst van trivium op de graspop site. vind het toch een lichtelijk bizarre tekst. is dit een schop na, of toegave dat ze tijdens de pandemie als headliner waren geboekt. Beetje rare tekst vind ik om als actief boekend festival te plaatsen.
Of wie weet is dit een opmaat om ze in de toekomst als sub-headliner te zetten in geval van tekorten ofzo? Wat mij betreft stelt Trivium eigenlijk nooit teleur en is altijd zeer ondergewaardeerd gebleven. Nieuwe EP schopt ook hard kont, dus zal er sowieso staan vrijdag!