Best Kept Secret 2026

Ja, de headliners zijn fantastisch. Maar op basis van het dagprogramma had ik niet perse uitverkocht verwacht.
Veel mensen kijken vooral naar de grote namen en dat zit dit jaar wel goed. De fijnproevers kijken wat verder dan dat en dan zijn er wel eens betere jaren geweest. En daarnaast: de combitickets incl. camping zijn bijna uitverkocht. Geen idee hoeveel overige tickets er dan nog beschikbaar zijn.

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Veel mensen kijken vooral naar de grote namen en dat zit dit jaar wel goed. De fijnproevers kijken wat verder dan dat en dan zijn er wel eens betere jaren geweest. En daarnaast: de combitickets incl. camping zijn bijna uitverkocht. Geen idee hoeveel overige tickets er dan nog beschikbaar zijn.
Een volle camping op BKS is volgens mij sinds 2018 niet meer gebeurd, dus dat is best wel een dingetje. Waarschijnlijk hebben ze vanwege de grotere capaciteit dit jaar wel wat meer ruimte om dagkaarten en tickets zonder camping te verkopen. Maar het lijkt er wel op dat die grotere Cashbah en Secret dit jaar wel nodig gaan zijn.

• Leuk
Waarderingen: yannickd en Synt
Vraagje van trouwe Lowlander die dit jaar voor het eerst naar BKS gaat:
Ik lees dat de camping pas vrijdag om 10u open gaat. Hoe laat moet je ongeveer voor de poort staan om met 4 tentjes een redelijke camping-plek te kunnen scoren? Is het er net zo druk als voor de Lowlands-poort en dus aan te raden heel vroeg te arriveren?

Vraagje van trouwe Lowlander die dit jaar voor het eerst naar BKS gaat:
Ik lees dat de camping pas vrijdag om 10u open gaat. Hoe laat moet je ongeveer voor de poort staan om met 4 tentjes een redelijke camping-plek te kunnen scoren? Is het er net zo druk als voor de Lowlands-poort en dus aan te raden heel vroeg te arriveren?
Nee, je kan prima om 10 aan komen schuifelen en nog een prima plek vinden voor 4 tenten. Je moet altijd een stuk lopen naar het terrein dus het maakt ook relatief weinig uit waar je staat op de camping. Tenzij je een van de plekken aan het water of per se aan de kant van het terrein wil staan hoef je niet te haasten.

• Leuk
Waarderingen: Kirk Olson
Afgaande op zijn insta stories heeft Genesis Owusu een band bij. Ziet er ook geweldig energiek uit verder!

• Leuk
Waarderingen: yeaghi
Afgaande op zijn insta stories heeft Genesis Owusu een band bij. Ziet er ook geweldig energiek uit verder!
Yard Act is voor mij een Must see.
Echter begint Genesis Owusu dusdanig bij mij te groeien dat ik het einde van Yard act misschien wel oversla.(terwijl dat vaak ook een feestje is)

Gruwelijk veel zin in mijn eerste BKS.
Normaal altijd naar DTRH, maar die line-up vind ik echt bagger dit jaar. (en ik voel me een beetje oud daar tussen het jonge jolige grut)

Dat blokje op zondagavond zag ik tot een week of twee geleden als een relatief rustig momentje, maar ook hier begint het gevoel te groeien dat Genesis Owusu wel eens hoge ogen kan gaan gooien, terwijl ik die nieuwe single van Yard Act ook goed vind en dat nieuwe album van Lime Garden ook wel erg lekker is..

Weet iemand nog van vorige jaren wanneer het mogelijk is om kaartjes op Ticketswap te (ver)kopen? Is dat pas in de laatste week voor aanvang?

Users who are viewing this thread