Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Vraagje, @Koekdoos, ik heb nog voldoende ruimte over om nog een vijfde podium (en zou dat voor het concept van het festival dat ik wil doen, wel graag willen doen..) te vullen met vrije keuzes - weliswaar zonder thema dan - mag dat?

Vraagje, @Koekdoos, ik heb nog voldoende ruimte over om nog een vijfde podium (en zou dat voor het concept van het festival dat ik wil doen, wel graag willen doen..) te vullen met vrije keuzes - weliswaar zonder thema dan - mag dat?

Nee, iedereen moet echt een 3 daags festival met 4 podia doen. Alle vrije keuze namen moeten ook binnen de thema's passen!

Act nummer 5, makkelijk bij te houden dit keer ;)

1 goed antwoord binnen. Al een klein tijdje, dus wacht niet al te lang mensen!

Thema?: Aldous Harding - Maisie Peters - Mell VF - Sticks - Passenger

Hoppa, nummer 6.

Thema?: Bleachers - Aldous Harding - Maisie Peters - Mell VF - Sticks - Passenger

Soms denk je, het ligt er zo dik bovenop. De eerste gok is dan ook meteen goed en dat zie je dan als bevestiging. De gokken erna waren echter fout, dus dan moet bij deze ook nog een extra hint in de tekst. Komt ie dan:

Deza band kan nooit meedoen aan het Eurovision Songfestival

Thema?: Son Mieux - Bleachers - Aldous Harding - Maisie Peters - Mell VF - Sticks - Passenger

Soms denk je, het ligt er zo dik bovenop. De eerste gok is dan ook meteen goed en dat zie je dan als bevestiging. De gokken erna waren echter fout, dus dan moet bij deze ook nog een extra hint in de tekst. Komt ie dan:

Deza band kan nooit meedoen aan het Eurovision Songfestival

Thema?: Son Mieux - Bleachers - Aldous Harding - Maisie Peters - Mell VF - Sticks - Passenger

Dan denk ik dat ik het weet als fan van het Songfestival!

Dit zou gezien mijn schema zomaar eens de laatste hint van vandaag kunnen zijn. Misschien later tussendoor of als ik thuis kom nog eentje, maar ik beloof niks.

Deze 2 Nederlandse kleinkunst helden zijn bekend als duo. Gelukkig op het podium versterkt door vele andere.

Thema?: Acda en de Munnik - Son Mieux - Bleachers - Aldous Harding - Maisie Peters - Mell VF - Sticks - Passenger

Goed erbij te zeggen dat het op volgorde is geboekt. Dus Passenger opent de stage, daarna Sticks, etc.

Zo, weer thuis. En ik heb 2 acts gevonden om het thema mee af te sluiten.

Eerst:

En daarna:

Morgenvroeg het antwoord en de start van een nieuw thema.

Thema?: Bruce Springsteen & The E Street Band - Slipknot - Acda en de Munnik - Son Mieux - Bleachers - Aldous Harding - Maisie Peters - Mell VF - Sticks - Passenger

Dit rijtje: Bruce Springsteen & The E Street Band - Slipknot - Acda en de Munnik - Son Mieux - Bleachers - Aldous Harding - Maisie Peters - Mell VF - Sticks - Passenger. Elke act die op het podium komt heeft er minimaal 1 meer dan de vorige. Passenger begon met 1, Sticks met 2, etc. Dus het thema was

Stage overload Ingezonden door @WesleyNoH (volgens mij)

Gefeliciteerd met de 9 punten @JK79 en 2 punten @Oasiss. Gedeelde nummer 1 is nu JK79 samen met @luluasas

Op naar de volgende. Gisteren een beetje lastig, vandaag wel weer te doen denk ik.

Nummer 1 stal al onze harten, maar van een cameraman in het bijzonder.

Thema?: Barbara Pravi

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Dit rijtje: Bruce Springsteen & The E Street Band - Slipknot - Acda en de Munnik - Son Mieux - Bleachers - Aldous Harding - Maisie Peters - Mell VF - Sticks - Passenger. Elke act die op het podium komt heeft er minimaal 1 meer dan de vorige. Passenger begon met 1, Sticks met 2, etc. Dus het thema was

Stage overload Ingezonden door @WesleyNoH (volgens mij)

Gefeliciteerd met de 9 punten @JK79 en 2 punten @Oasiss. Gedeelde nummer 1 is nu JK79 samen met @luluasas

Op naar de volgende. Gisteren een beetje lastig, vandaag wel weer te doen denk ik.

Nummer 1 stal al onze harten, maar van een cameraman in het bijzonder.

Thema?: Barbara Pravi
En ik had maar 15 hints nodig!

• Haha
Waarderingen: Brian en AngieH
Nummer 2 is een dj en een grootheid. Met USB stick! Eigenlijk is alleen het tweede filmpje kijken voldoende.

Thema?: David Guetta - Barbara Pravi

Voldoende? Sorry maar mijn oren dreigen bij het gedacht alleen al de vakbond op te bellen 😆

En nummer 3, niet te verwarren met ons eerste thema van TikTok.

Thema?: Jain - David Guetta - Barbara Pravi

Tijd voor part 4

Thema?: Jean Michel Jarre - Jain - David Guetta - Barbara Pravi

Users who are viewing this thread