Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Wij hebben er ook nog twee te gaan;

Allereerst waarschijnlijk de enige naam deze draft met vier keer een Y in de naam:

Lynyrd Skynyrd

Joss Stone

• Leuk
Waarderingen: InsaniTiny
Ik heb mijn vrije keuzes ook klaarstaan. Die kunnen we dus delen als Martijn is geweest? Dat doen we hier en dan daarna de presentaties, toch?

Ik heb mijn vrije keuzes ook klaarstaan. Die kunnen we dus delen als Martijn is geweest? Dat doen we hier en dan daarna de presentaties, toch?

Ik zal een topic openen speciaal voor de presentaties en de vrije keuze namen kan je dan tegelijk met je presentatie delen!

Ah oke, dank allen! Ik wilde eerst de rest van de namen delen en dan na het weekend de presentatie.

Nee, die deel je meteen in je presentatie.
Vroeger was het eigenlijk zo dat presentaties pas werden gedaan wanneer iedereen zijn vrije keuzes had ingegeven, dat zorgde ervoor dat spelers niet van elkaar acts konden innemen waar ze nog niet eerder hadden aan gedacht.

Kan ook tegelijkertijd met de presentaties, maar ik wacht alleszins tot het einde om te presenteren om die reden.

Vroeger was het eigenlijk zo dat presentaties pas werden gedaan wanneer iedereen zijn vrije keuzes had ingegeven, dat zorgde ervoor dat spelers niet van elkaar acts konden innemen waar ze nog niet eerder hadden aan gedacht.

Kan ook tegelijkertijd met de presentaties, maar ik wacht alleszins tot het einde om te presenteren om die reden.
Ik maakte me daar nooit zo druk om. Heb er altijd wel vertrouwen in dat niemand iets ziet en dan ook neemt.... en anders ook maar wel haha.

Maar @Koekdoos, staat de optie om de namen in een privébericht naar je toe te sturen wel open mochten mensen daar behoefte aan hebben?

En kunnen we een of twee dagen tussen het delen van de laatste namen en het presenteren laten zitten of wil je dat topic openen zodra Martijn is geweest?

Ik maakte me daar nooit zo druk om. Heb er altijd wel vertrouwen in dat niemand iets ziet en dan ook neemt.... en anders ook maar wel haha.
Ik ook niet. Ik heb meestal mijn namen vlak voor het einde wel klaar staan. Ik moet nu alleen nog 1 thema gaan uitwerken en de rest staat ook al klaar. En als iemand een naam wel overneemt dan is dat zo. Het is pas een probleem als iedereen van elkaar overneemt en alle vrije keuzes hetzelfde zijn.

Maar @Koekdoos, staat de optie om de namen in een privébericht naar je toe te sturen wel open mochten mensen daar behoefte aan hebben?

En kunnen we een of twee dagen tussen het delen van de laatste namen en het presenteren laten zitten of wil je dat topic openen zodra Martijn is geweest?

Je mag het uiteraard wel sturen, maar het is geen verplichting! Afhankelijk van de ronde klaar is, open ik het topic wel kort op de laatste keuzes, maar je hebt dan sowieso wel meerdere dagen de tijd voor de presentatie. Als je je niet wil laten beïnvloeden dan moet je het presentatie topic niet openen 🤪

• Haha
Waarderingen: AngieH
Bam! 39 (!) eerste namen. Postertje is ook al klaar, kan niet wachten om 'm te delen..

RAGE AGAINST THE MACHINE
HAYLEY WILLIAMS | FKA TWIGS | RUN THE JEWELS | PINKPANTHERESS
IGGY POP | PRIMAL SCREAM | NIA ARCHIVES | SAMPHA | ANNA CALVI
SOPHIE ELLIS-BAXTER | FLORENCE + THE MACHINE
(SECRET SET)

OLIVIA DEAN
BOYGENIUS | LITTLE SIMZ | BICEP (LIVE) | ZARA LARSSON
ADDISON RAE | ALABAMA SHAKES | DJO | YOUNG FATHERS
MABEL | BAND OF HORSES | KOKOROKO | ANIMAL COLLECTIVE | SLAYYYTER
BLONDE REDHEAD

KENDRICK LAMAR
KACEY MUSGRAVES | KALI UCHIS | JANELLE MONAE | GRIAN CHATTEN