Graspop Metal Meeting 2026

zal weer het zelfde als vorig jaar zijn zeker? enkele DJ sets, en het classic rock cafe open
Hopen dat die DJ's dit jaar dan wat minder Linkin Park draaien. Goeie nummers hoor, maar ben halverwege de tel kwijt geraakt van hoe vaak Numb, In The End of The Emptiness Machine werd gedraaid. Consensus van onze groep: té veel.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en won666
Hopen dat die DJ's dit jaar dan wat minder Linkin Park draaien. Goeie nummers hoor, maar ben halverwege de tel kwijt geraakt van hoe vaak Numb, In The End of The Emptiness Machine werd gedraaid. Consensus van onze groep: té veel.
En de fleddy mag thuis blijven tot zaterdag, plaatjes draaien is toch niet zijn sterkste kant

• Geweldig
Waarderingen: Dwarf
Nouja als ze daar voor in de plaats With You, A Place For My Head en Faint ofzo zouden draaien, dan hoor je mij niet klagen.

• Leuk
  • Metal!
Waarderingen: dennis87 en CedricH
Ik zou het feitelijk tof vinden als er al eens een 8 tal bands zouden spelen vanaf 18 h ofzo. 4 Jupiler, 4 metal dome. Ideaal moment om de Belgen eens in de kijker te zetten zoals ze vroeger op donderdag al deden. En Channel Zero als Jupiler headliner. Vroeger was er ook nog die Red Bull contest voor Belgische bands maar ook daarmee zijn ze helaas gestopt

Persoonlijk hoop ik op Crypta als vervanger van Static-X.
Hoopte sowieso al dat die aan de lineup toegevoegd zouden worden.
Maar ik weet niet hoe realistisch het is aangezien ze de avond ervoor nog in de buurt van Barcelona staan (en de dag erna op Hellfest)

Persoonlijk hoop ik op Crypta als vervanger van Static-X.
Hoopte sowieso al dat die aan de lineup toegevoegd zouden worden.
Maar ik weet niet hoe realistisch het is aangezien ze de avond ervoor nog in de buurt van Barcelona staan (en de dag erna op Hellfest)
Had ik idd al opgezocht en dus jammer genoeg zo goed als onmogelijk. Of het zou een fly in show moeten worden maar dan zit ge vrees ik al snel over wat Static x aan gage vroeg

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en Piebe71
Even op een ander onderwerp. Zit vast niet iedereen op te wachten maar toch.

Kwam in mijn miziek overzicht een nieuw album van Periphery tegen A pale White Dot.

Momenteel aan door luisteren en daar zitten een paar stevige nrs tussen en heb het einde nog niet bereikt.
Obsession: bijna een blackmetal passage erin.
Mr. God klinkt ook stevig.
Veel andere nrs wisselen tussen stevige en luchtige passages.

Gezien het een nieuw album is zal er wel wat van live gespeeld worden.
Dus check het even zelf als je twijfelt of gewoon wil ontdekken.

Blijkbaar ook cancel van Uada
Tjee wat een jaar is dit zeg

Lees dat ze onder vuur liggen voor een optreden bij aan antifascistische gelegenheid. (Dit is de internet waarheid, fact checken nog ff lastig)

Dit was een reden in het verdere verleden maar niet van toepassing nu. Precieze aanleiding is dus niet bekend maar lijkt wel vanuit de band zelf te komen.

Laatst bewerkt:
  • Thinking
Waarderingen: Lars.
Helaas gaat de show van UADA op 7 juli in Doornroosje niet door. Statement hieronder. Gekochte kaarten worden automatisch gerestitueerd. Kaartkopers worden per mail op de hoogte gebracht.

Statement UADA: 'Due to unforeseen circumstances, Uada must cancel all appearances through 2026. This is not a decision that has been taken lightly, and we appreciate your understanding and support at this time. Please contact your ticket seller for all refunds.'

• Sad
Waarderingen: MetalLimbo
Ow dan hebben ze teveel cancels gekregen om de Europese tour rendabel te maken. Anders doen ze dat niet lijkt me.

Zo ver was ik nog niet met inluisteren, maar Black metal is meestal wel een match voor mij.
Dus ik vermoed dat ik het spijtig vind dat ze afzeggen, maar Rivers of Nihil had ik al hoog op het lijstje staan, dus dat scheelt (ook al omdat het dan van Feuerschwanz op de jupiler rechtstreeks naar de dome is)

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en El_Leipo

Users who are viewing this thread