Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Mocht ik vandaag niet aan de beurt komen voor 13u dan ga maar door want ik sta op de vogelopvang dus heb geen telefoon beschikbaar!

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
We hadden nog geen Songfestival acts op ons affiche, maar deze horen er toch altijd wel bij op een editie van Baspop.

Daarom de nummer één en twee (we negeren dat Israël mee doet) van afgelopen editie. Uit Bulgarije en Roemenië:

Dara & Alexandra Căpitănescu

Bangaranga bangaranga, ch-ch-choke me!

@luluasas en daarna @Oasiss

• Leuk
Waarderingen: AngieH en InsaniTiny
We moeten dus nog anderhalve ronde, maar dat zal geen eeuwigheid meer duren. Uitgaande dat we dat voor het weekend wel rond hebben:

Met een lang weekend voor de deur, gaat het men lukken om de presentaties in het pinksterweekend te regelen (of kort daarna; dinsdag/woensdag)?

We moeten dus nog anderhalve ronde, maar dat zal geen eeuwigheid meer duren. Uitgaande dat we dat voor het weekend wel rond hebben:

Met een lang weekend voor de deur, gaat het men lukken om de presentaties in het pinksterweekend te regelen (of kort daarna; dinsdag/woensdag)?
Mij denk ik niet, doe het hele weekend vrijwilligerswerk bij een pinksterevenement met dinsdag de afbouw, zal proberen komende dagen al wat te doen maar ben er bang voor....

Users who are viewing this thread