Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
DTRH schrijft bij de groepscampingplekken dat er op 3x3 meter 4 tentjes passen en op een 6x6 6 tentjes. Dit klopt toch niet of mis ik iets, moeten toch wel 8 op kunnen passen?
Plaatsen ze niet een overkapping op die 6x6? Daar verlies je wel ongeveer 2 tentjes aan ja.

DTRH schrijft bij de groepscampingplekken dat er op 3x3 meter 4 tentjes passen en op een 6x6 6 tentjes. Dit klopt toch niet of mis ik iets, moeten toch wel 8 op kunnen passen?
Dat ligt natuurlijk aan hoe groot je tentjes zijn. Vorige festivalzomer was er ergens op dit forum een linkje naar groepscamping plekken en dan kon je heel makkelijk je tentjes intekenen.

Bij lowlands had ik vorig jaar een plek small en toen had je idd een biertafel en schaduwplek

deze nieuwe single is echt te gek

en ook tof om te lezen over de ideeën over deze plaat:

"We’d been reading rip it up and start again by Simon Reynolds and just generally on a massive post punk binge trying to find out as much as possible about how some of those records were made and the philosophy behind them.

We got so obsessed with the all tactile soundscapes, the chaotic mix decisions, the use of physical processes and spaces and probably most importantly the approach to trying to break as many things as possible in the process of creating something new."

Wat een goed initiatief dit jaar dat je partytenten kunt huren voor 55 euro. Het is echt te idioot voor woorden wat er jaarlijks aan zooi blijft liggen na afloop van Dtrh. En het scheelt nog eens veel gezeul met je zooi. Maar het liefst hebben we helemaal geen partytent nodig en gaan we uit van 4 dagen lekker weer 😎

Als we nog tips/wensen mogen droppen: is Angine de Poitrine nog een optie? Mega gehyped, maar ik denk dat dit live echt een gigantisch feest wordt.

• Leuk
Waarderingen: Mojo jojo
Wat een goed initiatief dit jaar dat je partytenten kunt huren voor 55 euro. Het is echt te idioot voor woorden wat er jaarlijks aan zooi blijft liggen na afloop van Dtrh. En het scheelt nog eens veel gezeul met je zooi. Maar het liefst hebben we helemaal geen partytent nodig en gaan we uit van 4 dagen lekker weer 😎

Als we nog tips/wensen mogen droppen: is Angine de Poitrine nog een optie? Mega gehyped, maar ik denk dat dit live echt een gigantisch feest wordt.
Ik ben vorig jaar om 11.50 uur op maandag van de campercamping afgereden en er lag echt amper iets. Dus het is niet alsof het niet opgeruimd wordt. Daarnaast is een bouwmarkt partytent echt prima een festival of 20 te gebruiken als je hem telkens goed opzet. Is gewoon een kwestie van willen. Qua gesleep snap ik het als je niet met camper komt..

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Ik ben vorig jaar om 11.50 uur op maandag van de campercamping afgereden en er lag echt amper iets. Dus het is niet alsof het niet opgeruimd wordt. Daarnaast is een bouwmarkt partytent echt prima een festival of 20 te gebruiken als je hem telkens goed opzet. Is gewoon een kwestie van willen. Qua gesleep snap ik het als je niet met camper komt..
Nogal wiedes op de campercamping :)

• Leuk
Waarderingen: mroizo
Het wordt gebracht alsof het een mega schappelijke deal is maar vind 55e voor 3 dagen zo’n dingen huren nou niet per se heel cheap. Voor 3 tientjes kan je er eentje bij de HEMA halen, en dan is die helemaal van jou

• Leuk
Waarderingen: mgbss
Vorig jaar deze plek gehad. De partytent neemt plek in en zorgt ook dat de tenten lastiger te verdelen zijn. Het was toen een paal met 4 lange tentdoek hoeken naar de grond toe. Wij hadden 5 tenten totaal, 2 keer kleine, 2 normale en 1 grote tent en dat paste net.

• Leuk
Waarderingen: CampingGroen
Het wordt gebracht alsof het een mega schappelijke deal is maar vind 55e voor 3 dagen zo’n dingen huren nou niet per se heel cheap. Voor 3 tientjes kan je er eentje bij de HEMA halen, en dan is die helemaal van jou
Moet je hem wel zelf kopen, meezeulen, mee terugzeulen.

Hema tent kost 40 euro. 9 van de 10 keer niet op voorraad in de winkel dus met verzendkosten komt er nog meer bij.

Ik wil niet de moraalridders uithangen, maar onze partytent is zo'n 6 festivals meegegaan. Met ducttape en haringen aan elkaar geplakt maar ik weiger om zo'n ding elk festival opnieuw aan te schaffen. Voor ons is het misschien niet een optie maar ik denk dat het voor veel mensen die 55 euro wel waard is, al scheelt het alleen al het meezeulen van dat ding.

Vorig jaar een groepje van 4 mensen naast ons die alle 4 hun splinternieuwe 1 persoons tentjes hebben laten staan. Dan is er echt iets niet goed in je hoofd als je zo met je spullen omgaat. Dan is partytent verhuur een eerste stap in de goede richting

• Leuk
Waarderingen: Pinkeltje en Mojo jojo
Hema tent kost 40 euro. 9 van de 10 keer niet op voorraad in de winkel dus met verzendkosten komt er nog meer bij.

Ik wil niet de moraalridders uithangen, maar onze partytent is zo'n 6 festivals meegegaan. Met ducttape en haringen aan elkaar geplakt maar ik weiger om zo'n ding elk festival opnieuw aan te schaffen. Voor ons is het misschien niet een optie maar ik denk dat het voor veel mensen die 55 euro wel waard is, al scheelt het alleen al het meezeulen van dat ding.

Vorig jaar een groepje van 4 mensen naast ons die alle 4 hun splinternieuwe 1 persoons tentjes hebben laten staan. Dan is er echt iets niet goed in je hoofd als je zo met je spullen omgaat. Dan is partytent verhuur een eerste stap in de goede richting
Uit het oogpunt van (in ieder geval) duurzaamheid is dit een fijne optie inderdaad, dat scheelt hopelijk weer een aantal (onbegrijpelijke) figuren die te lui zijn hun plek na gebruik op te ruimen - en dus verspilling van materiaal.

• Leuk
Waarderingen: Mojo jojo
Oké naar welke drie artiesten kijken jullie het meeste uit?
Sierra Ferrel, David Byrne en Johnny Marr

Welke artiest droom je er nog bij?
INJI, Sofia Isella, Emei of Kate Couriel

Zwemmen in het meer, wakker worden op het idyllisch veldje of je eigen tshirt maken: welke randactiviteit ga je ondernemen?
De hele kaart van Mission Massala in het zonnetje opeten.

Uit het oogpunt van (in ieder geval) duurzaamheid is dit een fijne optie inderdaad, dat scheelt hopelijk weer een aantal (onbegrijpelijke) figuren die te lui zijn hun plek na gebruik op te ruimen - en dus verspilling van materiaal.
Wat ik me afvraag bij zo'n huur partytent: Wat als ie stuk gaat :unsure:

Wat ik me afvraag bij zo'n huur partytent: Wat als ie stuk gaat :unsure:
Lijkt me dat je dan die borg van € 100,- niet terugkrijgt. zie hier:

1450 tenten die niet mee terug worden genomen. Ik vind het ook maar knap asociaal om zo'n ding neer te zetten en niet mee terug te brengen. Hopelijk maken mensen gebruik van dit initiatief die normaal zo'n tent laten staan.

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon
ouch...de meeste partytenten sneuvelen door windvlagen of dronken nacht struikelaars. Ik zou het risico niet nemen ;-)

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Als het dezelfde soort tenten zijn die ook bij sommige goedkopere groepsplekken stonden vorig jaar dan zou ik het risico echt niet nemen.

Users who are viewing this thread