Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
even opgezocht voor de afgelopen 3 edities.
2023: 31 mei
2024: 19 juni
2025: 25 juni
de voorbije 2 edities was het in juni dus de kans is groter dat we ze dan dit jaar weer zullen krijgen want het lijkt een patroon. ik schat de kans voor deze maand zeer laag in 20% namelijk maar het ene jaar is het andere niet dus ik sluit het voor deze maand zeker niet uit we zullen wel zien maar donderdag namen of niet ik verwacht deze maand sowieso nieuwe namen. tot nu toe zijn er 113 namen bekend gemaakt en er worden ongeveer tussen de 180 en de 200 bands/namen geboekt (als we kijken naar voorgaande jaren) dus zijn er toch nog wel wat namen bekend te maken.
Dat kan maar het klink meer als een stukje wei dat overdekt wordt speciaal voor de DIW-voormiddagsoirée. soit zo interpreteer ik het in ieder geval toch.
Dat kan maar het klink meer als een stukje wei dat overdekt wordt speciaal voor de DIW-voormiddagsoirée. soit zo interpreteer ik het in ieder geval toch.
Top dat de DIW voormiddagsoirée terugkomt. Heel goed gelachen vorig jaar, en dit soort onnozeliteiten is echt wat Pukkelpop 'not your average' festival maakt.
Top dat de DIW voormiddagsoirée terugkomt. Heel goed gelachen vorig jaar, en dit soort onnozeliteiten is echt wat Pukkelpop 'not your average' festival maakt.
Ja, vorige keer ook gezegd. Kijk wat er nu aan namen al is aangekondigd. Meeste zal NL/BE opvul zijn voor Vr/Za/Zo, en de donderdag uiteraard volledig.
Mocht het nu al de donderdag zijn, dan is dat dik anderhalve maand sneller dan vorig jaar. Zou straf zijn, denk eerder ook gewoon de opvulling van vrij-zat-zon.