Pukkelpop 2026

Wanneer mogen we de donderdag namen verwachten?
Iemand een idee wanneer dat vorig jaar was?
even opgezocht voor de afgelopen 3 edities.
2023: 31 mei
2024: 19 juni
2025: 25 juni

de voorbije 2 edities was het in juni dus de kans is groter dat we ze dan dit jaar weer zullen krijgen want het lijkt een patroon. ik schat de kans voor deze maand zeer laag in 20% namelijk maar het ene jaar is het andere niet dus ik sluit het voor deze maand zeker niet uit we zullen wel zien maar donderdag namen of niet ik verwacht deze maand sowieso nieuwe namen. tot nu toe zijn er 113 namen bekend gemaakt en er worden ongeveer tussen de 180 en de 200 bands/namen geboekt (als we kijken naar voorgaande jaren) dus zijn er toch nog wel wat namen bekend te maken.

De tijd van grote drops is wel voorbij toch? Het is nu eerder aanvullen.

De tijd van grote drops is wel voorbij toch? Het is nu eerder aanvullen.
Ja, vorige keer ook gezegd. Kijk wat er nu aan namen al is aangekondigd. Meeste zal NL/BE opvul zijn voor Vr/Za/Zo, en de donderdag uiteraard volledig.

Zal nu wel voor de donderdag zijn zeker? Of echt het allerkleinste grut (Stijn en Thibaut achtige dingen) zodat dievrij-zat-zon compleet zijn.

Zal nu wel voor de donderdag zijn zeker? Of echt het allerkleinste grut (Stijn en Thibaut achtige dingen) zodat dievrij-zat-zon compleet zijn.
Denk ook eerder de zo goed als volledige opvulling van vrij-zat-zon.

Uiteindelijk missen we daar toch nog een kleine 40 namen ongeveer.

Mocht het nu al de donderdag zijn, dan is dat dik anderhalve maand sneller dan vorig jaar. Zou straf zijn, denk eerder ook gewoon de opvulling van vrij-zat-zon.

Namen staan er al op:

Enkele zijn Ploegendienst, Chris Stussy en Selah Sue, Kids with Buns
aanvulllingen voor vr/za/zo dus

Users who are viewing this thread

• TNFke