Lowlands 2026

Het is ook voornamelijk laat door wanneer het wordt gehouden, veel andere festivals komen ook pas met het tijdschema 1/1,5 maand voor het begint

Nee niet echt. Jongste zoon is gek van Tyler dus toen die aangekondigd werd begon er een discussie die eindigde in een hele spontane actie en toen hebben we 4 kaarten gekocht voor de hele familie (ik, vrouw, zoon van 17 en zoon van 14). Grapje van bijna 1500 euro (tot nu toe).

Maar was altijd al een droom van mij om naar een meerdaags festival te gaan met de kids. Dus dan is LL wel weer leuk en ben heel benieuwd hoe het er nu aan toe gaat 10+ jaar later. Laatste keer dat ik er was speelde SLAYER!!!! van mij mag deze keer Napalm Death ofzo ff langskomen voor de ouwe rockers.
Haha jaaa, die Slayer show was echt top, noodweer om ons heen en Slayer die de palen uit de grond stond te spelen. Tyler wordt ook vet!

Ik pakte net even het programma van die dag erbij, als je dat nu zou boeken zou je binnen een uur uitverkocht zijn denk ik. Tom Odell, the 1975, Tame Impala, Biffy Clyro, Kendrick Lamar, De Jeugd, Disclosure, Nine Inch Nails en dus Slayer... Op één dag... 🥵

Haha jaaa, die Slayer show was echt top, noodweer om ons heen en Slayer die de palen uit de grond stond te spelen. Tyler wordt ook vet!

Ik pakte net even het programma van die dag erbij, als je dat nu zou boeken zou je binnen een uur uitverkocht zijn denk ik. Tom Odell, the 1975, Tame Impala, Biffy Clyro, Kendrick Lamar, De Jeugd, Disclosure, Nine Inch Nails en dus Slayer... Op één dag... 🥵
Daarom vind ik het prima als ik meer dan de helft niet ken.. Coldplay stond ook ooit in de India toch? En tegenwoordig kan het snel gaan met populariteit

• Leuk
Waarderingen: Archie en CVS
Daarom vind ik het prima als ik meer dan de helft niet ken.. Coldplay stond ook ooit in de India toch? En tegenwoordig kan het snel gaan met populariteit
Das toch juist de charme? Ieder jaar zie of luister ik van te voren wel iets wat ik er na veel vaker zal luisteren!

Zo moest LL altijd blijven. Voor echt de grotere namen pak je PP of RW ofzo denk ik dan.

Ben ik de eerste persoon die Geese eerst vreselijk vond en aan de hater kant stond, maar na een paar luisterbeurten toch keihard werd gepakt? Er zijn nog steeds nummers waarbij ik zijn stem vervelend vind, maar bij de meeste liedjes hoor ik vooral de schitterende productie en songwriting. Over een paar weken al zien op Primavera Sound, incl solo optreden.

Wel heel vreemd dat er zo'n heisa om staat voor een band met 'maar' 1.8 miljoen luisteraars per maand. Algoritmes blijven een bijzonder fenomeen.

• Leuk
Waarderingen: peter Molenaar
Ben ik de eerste persoon die Geese eerst vreselijk vond en aan de hater kant stond, maar na een paar luisterbeurten toch keihard werd gepakt? Er zijn nog steeds nummers waarbij ik zijn stem vervelend vind, maar bij de meeste liedjes hoor ik vooral de schitterende productie en songwriting. Over een paar weken al zien op Primavera Sound, incl solo optreden.

Wel heel vreemd dat er zo'n heisa om staat voor een band met 'maar' 1.8 miljoen luisteraars per maand. Algoritmes blijven een bijzonder fenomeen.
Opzich is 1.8 miljoen luisteraars per maand voor een nieuwe opkomende band die pas nog in Paradiso staat toch best veel? Dat is al net zoveel als bijvoorbeeld een Jack White.

Ik heb zelf ook wel een beetje diezelfde haat/liefde verhouding met zijn stem geluid trouwens. Maar de beelden van Coachella zagen er wel echt heel vet uit.

Opzich is 1.8 miljoen luisteraars per maand voor een nieuwe opkomende band die pas nog in Paradiso staat toch best veel? Dat is al net zoveel als bijvoorbeeld een Jack White.

Ik heb zelf ook wel een beetje diezelfde haat/liefde verhouding met zijn stem geluid trouwens. Maar de beelden van Coachella zagen er wel echt heel vet uit.
Ik bedoel dat als ik kijk hoe extreem vaak ik Geese voorbij zag komen op mijn socials, je zou denken dat ze vele malen meer zouden hebben. Maar het blijft vrij niche.

Luistercijfers zeggen dus juist weinig. Nieuwe album van Gorillaz krijgt ook heel weinig streams terwijl dat ook de hemel in wordt geprezen.

Ik plijt voor eens lekkere blues op de heuvel in hrt zonnetje. Komt eigenlijk nooit aan bod. En er zijn best wel wat lekkere bands. Bv

• Leuk
Waarderingen: bksdtrhll
Ik verwacht komende woensdag toch wel echt de nieuwe worp met namen! En dan zou ik zeggen dat Djo mij wel zeer waarschijnlijk lijkt, die is in de buurt en heeft nog precies 1 Lowlandsdag open staan

Verwacht deze gasten ook ze zijn in de buurt. Laat maar komen op de spot van Papa Roach van vorig jaar?

• Leuk
Waarderingen: CVS
Is het nog wel noodzakelijk aan om zo vroeg aan de poort te staan?

Er leek op weg naar de groepscamping vorig jaar veel plek vrij te zijn op de reguliere campings.

Worden wel wat gehyped hoor. Hoorde Nico Dijkshoorn er ook nog over dat het heel bijzonder is. Ik vind het een prima band en hoop dat live ook erg goed is maar vindt het nu echt niet zo vernieuwend.
Verwacht deze gasten ook ze zijn in de buurt. Laat maar komen op de spot van Papa Roach van vorig jaar?
Deze mogen zeker komen!

Er leek op weg naar de groepscamping vorig jaar veel plek vrij te zijn op de reguliere campings.
Hangt er vanaf wat je wil. Als je donderdag zo snel mogelijk je tent kwijt wilt omdat de ‘bubbel’ dan pas echt begint, dan wil je er vlot bij zijn.

Paar jaar geleden stonden wij al even na 09:00 bij de Glamping ingang…
Dit jaar gaan we de camper kant op, maar eens proberen hoe dat is. (Ook een beetje door de stijgende prijzen gemotiveerd)

Klopt viel ons afgelopen jaar ook op. Wij hadden zelf groepscamping plekken en alsnog vroeg vertrokken, maar was nog genoeg ruimte overal op de normale camping.

Jaren ervoor wel meegemaakt dat rond 11 uur sochtends bijna alles al vol was.

Hebben 3 jaar op rij groepscamping gedaan omdat we bij elkaar wilden staan. Dit jaar met een klein groepje de reguliere camping proberen.

Absurde kosten voor groepscamping waar je vrij weinig voor terug krijgt als de reguliere camping prima te doen is.

Ik kwam dit jaar om 3u smiddags aan kakken in Biddinghuizen vanwege plezier met de NS, maar toen kon ik nog prima een heel leger kwijt op Camping 1 (stukje achter de sanitair). Vrienden van ons kwamen vrijdag ochtend en hebben nog rustig hun tentje erbij kunnen zetten met een meter of 3 ruimte er om heen.

Ik denk dat de grootste knaldrang er af is en dan de echt dedicated mensen nog op de dijk staan, de meeste mensen kiezen dan toch voor een glamping of groepscamping denk ik...

Ik kwam dit jaar om 3u smiddags aan kakken in Biddinghuizen vanwege plezier met de NS, maar toen kon ik nog prima een heel leger kwijt op Camping 1 (stukje achter de sanitair). Vrienden van ons kwamen vrijdag ochtend en hebben nog rustig hun tentje erbij kunnen zetten met een meter of 3 ruimte er om heen.

Ik denk dat de grootste knaldrang er af is en dan de echt dedicated mensen nog op de dijk staan, de meeste mensen kiezen dan toch voor een glamping of groepscamping denk ik...
Wij gaan wel erg vroeg maar de groep is ook 20+ koppen sterk. Met minder dan 10 heb je nergens zorgen denk ik!

Users who are viewing this thread