Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Na deze ronde gaat het inderdaad naar 4 uur en worden er 2 namen per ronde gekozen! Dan zal het tempo ongetwijfeld sneller liggen.

• Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo
Het gaat ook meer om de snelheid in het algemeen en is geen persoonlijke aanval, dat je een keer een paar uur niet op het forum zit is geen probleem. Als 6 mensen achter elkaar 5 uur niet reageren is wel frustrerend.
Precies. Heb net als @Royke getwijfeld om te stoppen, want dit tempo ligt wel wat laag voor mijn ADHD-brein, maar vind het dan uiteindelijk toch ook wel te leuk om te stoppen. Ik denk dat de tijdsverkorting naar 4 uur na deze ronde ook wel zal meehelpen 🙂 morgen ook regen en onweer dus iedereen misschien en masse aanwezig hier.

Precies. Heb net als @Royke getwijfeld om te stoppen, want dit tempo ligt wel wat laag voor mijn ADHD-brein, maar vind het dan uiteindelijk toch ook wel te leuk om te stoppen. Ik denk dat de tijdsverkorting naar 4 uur na deze ronde ook wel zal meehelpen 🙂 morgen ook regen en onweer dus iedereen misschien en masse aanwezig hier.
Herkenbaar en vaker een probleem bij drafts. Alleen nu is het al aan het begin zo en normaliter wordt het steeds trager naarmate een draft langer duurt ondanks dat de tijd verkort gaat worden.

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Overigens waren we bij de vorige draft met 16 deelnemers na dit aantal dagen ook pas richting het einde van ronde 10. Terwijl we nu aan het begin van ronde 10 zitten met meer deelnemers. In de draft daarvoor zaten we in ronde 12 met 15 deelnemers, dus daar ging het inderdaad wel wat verder al, maar ook daar met minder deelnemers (want 10 rondes aan 4 a 5 extra deelnemers is natuurlijk ook gewoon ruim 2 rondes aan namen).

Het lijkt me dan vooral gewoon een gevoelskwestie dat het echt langzamer gaat dan bij vorige drafts.

the-last-dinner-party

The Last Dinner Party.

@WesleyNoH > @JK79

• Leuk
Waarderingen: Blommie
Nadat we in de eerste ronde reeds de door velen gewilde The Last Dinner Party hebben geboekt zullen we in ronde 10 de andere zeer gewilde act gaan boeken.
Suzan & Freek

Suzan & Freek.jpg

Bad Bunny - Black Sabbath - Pink
The 1975 - Massive Attack
Beach House - Suzan & Freek - Aurora - Idles - The Last Dinner Party​

@EdsjeFCB > @warriorandweirdo

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: InsaniTiny en Oasiss
RAGE AGAINST THE MACHINE
FKA TWIGS • IGGY POP

OLIVIA DEAN
BOYGENIUS • LITTLE SIMZ • ZARA LARSSON

KENDRICK LAMAR
KACEY MUSGRAVES • THE KILLERS

• Leuk
Waarderingen: AngieH en Blommie
Vraag me dan af of iemand al een idee heeft welke thema's ik zou hebben hah.

Users who are viewing this thread