Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Is het eigenlijk nog een beetje het idee dat we de thema's wat voor ons houden, of is het ook oke om het gewoon te noemen? Tussen neus en lippen door, zullen mijn thema's niet meer heel moeilijk uit te vinden zijn.

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Is het eigenlijk nog een beetje het idee dat we de thema's wat voor ons houden, of is het ook oke om het gewoon te noemen? Tussen neus en lippen door, zullen mijn thema's niet meer heel moeilijk uit te vinden zijn.

Ook hier een beetje wat je zelf wil. Als je er een groot geheim van wil maken, dan doe je dat, maar ik zie ook verschillende mensen die gewoon in hun bewoording hun thema's benoemen.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Wie wil er nou door het leven gaan als common people? Deze band is zeker niet gewoontjes. Het hoofdpodium op de eerste dag staat in het teken van de beste Britse albums aller tijden. Dan is Jarvis Cocker natuurlijk een intikker waarover je niet hoeft na te denken.

Pulp

@luluasas @Koekdoos
Dankjewel voor weer even een fijne 8 minuten mijmeren, zeker wetend ook geldend voor @Joslittel 🥰

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje en Joslittel
Met een wonderschone performance op Wacken 2023 heeft de volgende act de deuren opgezet om vaker op festivals op te treden en daarmee staan ze nu ook op Baspop. Ofwel als Barn headliner, ofwel als sub van de mainstage, dat is nog even onbepaald, maar met een groot ensemble van pakweg 30 man op het podium:

Two Steps From Hell

@Blommie en daarna @AngieH

Met een wonderschone performance op Wacken 2023 heeft de volgende act de deuren opgezet om vaker op festivals op te treden en daarmee staan ze nu ook op Baspop. Ofwel als Barn headliner, ofwel als sub van de mainstage, dat is nog even onbepaald, maar met een groot ensemble van pakweg 30 man op het podium:

Two Steps From Hell

@Blommie en daarna @AngieH
Dit is wel cool!

Van mierzoete bubblegumpop die niet zou misstaan op Sky Radio tot metal: deze vrouw kan het allemaal. Ze is, kortom, zowel hush als havoc en kan om die reden niet ontbreken op ons festival..

poppy-1920x1080.webp

POPPY, op onderstaand filmpje te bewonderen als 'scream queen':

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: InsaniTiny en Blommie
Orgel Joke heeft mogelijk wel wat personen op het pad naar jouw set geleid 😂. Ik vind het wel leuk als er wat hintjes worden gegeven. Bij sommige mensen, vooral de deelnemers die tot nu toe een volledige rock line-up presenteren, tast ik echt totaal in het duister (op won666 na)

• Haha
Waarderingen: Oasiss
Tenzij het er echt dik bovenop ligt ben ik niet echt bezig met wie welk thema heeft, ga er met kaarten kopen wel op letten! Probeer zelf al wel hints te geven maar volgens mij ben ik wel echt captain obvious tot nu toe.

Oke, ga ervan uit dat onze globbetrotter niet meer online komt vandaag, dus zijn aankondiging:

Een steengoede liveband die altijd levert en waarbij elk nummer als een warme deken om je heen slaat. Ik denk dat de naam doelt op het stelen van je hart, Big Thief

@JK79
@WesleyNoH

Eigen tekst:
Pfoeh he, dat jullie deze zo lang laten gaan. Fantastische live band. Die show in de Barn welke ze akoestisch deden omdat ze thuis misten of die op Lowlands welke zo ontoegankelijk mogelijk maar ontzettend briljant tegelijkertijd was. Heerlijk!

Tenzij het er echt dik bovenop ligt ben ik niet echt bezig met wie welk thema heeft, ga er met kaarten kopen wel op letten! Probeer zelf al wel hints te geven maar volgens mij ben ik wel echt captain obvious tot nu toe.
Geen idee welke set je hebt hoor!

Users who are viewing this thread