Best Kept Secret 2026

Persoonlijk heb ik nog nooit een openlucht mainstage sfeervoller gevonden dan een tent op een festival. Voelt in een tent toch vaak intiemer, minder afleiding, beter geluid (soms). Maar ik laat me graag verassen als ik in juni aan het water bij de ONE sta:)

• Leuk
Waarderingen: Ferraroo en Matthijs
Ook, zeker! Het heet dan ook BKS. Maar er zijn natuurlijk best veel festivals waar je kleine gems in kleine tentjes kan ontdekken.

Ik ken maar één festival met zo'n mooi hoofdpodium op een strand aan een meer.
En het meest plezante publiek ! (De beste mix van o.a. Brabant en Vlaanderen.)

• Leuk
Waarderingen: wil en teunajax
Dan ben ik de enige misschien. ONE > TWO voor mij, en nog geen klein beetje.
Nee zeker eens! Mooiste hoofdpodium van de grotere festivals in Nederland. Dat wil niet zeggen dat er geen dingen beter werken in de tent natuurlijk, maar tegelijkertijd werken acts op de ONE wel vaak beter dan op de Hotot of Alpha.

Fomies
Heavy lungs
Ditz
Opus kink

Wat mij betreft zijn dit goede vervangers voor Sharon.

Huh maar dat lijkt er toch helemaal niet op?
Klopt!🤘

Liggen er een paar maar neem er zeker wel mee. Staan goed bij mijn glazen met line-up collectie. Nog steeds een bloody shame dat ze daarmee gestopt zijn
Ja eens. Ik snap dat het misschien prijzig is, maar dat soort branding deed je het merk BKS nog meer laten waarderen als je het mij vraagt. Ik heb ze ook nog, puur voor de sier.

• Leuk
Waarderingen: yeaghi
Ja eens. Ik snap dat het misschien prijzig is, maar dat soort branding deed je het merk BKS nog meer laten waarderen als je het mij vraagt. Ik heb ze ook nog, puur voor de sier.
Volgens mij was een van de redenen ook dat je probeert 'milieubewust' te zijn door herbruikbare bekers te gebruiken, maar vervolgens worden ze allemaal meegenomen (ik heb ook een stapeltje) waardoor je ze volgend jaar niet meer kunt gebruiken.

Op de socials zie ik wel echt mega veel reclame voorbij komen voor BKS. En Nick Cave die ook even BKS aan het promoten was laatst op zijn instagram pagina.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Volgens mij was een van de redenen ook dat je probeert 'milieubewust' te zijn door herbruikbare bekers te gebruiken, maar vervolgens worden ze allemaal meegenomen (ik heb ook een stapeltje) waardoor je ze volgend jaar niet meer kunt gebruiken.
Wat die bekers betreft gaven ze ook aan dat het vanuit milieubewust oogpunt ook te weinig opleverde. Dat het schoonmaken van die bekers voor hergebruik een vrijwel even zware wissel trok op het milieu. Daarom zijn ze overgeschakeld naar de huidige bekers ( die milieu vriendelijk afbreekbaar zouden zijn) met behoud van het statiegeld systeem. Tenminste dat is wat ik me ervan herinner.

Wat die bekers betreft gaven ze ook aan dat het vanuit milieubewust oogpunt ook te weinig opleverde. Dat het schoonmaken van die bekers voor hergebruik een vrijwel even zware wissel trok op het milieu. Daarom zijn ze overgeschakeld naar de huidige bekers ( die milieu vriendelijk afbreekbaar zouden zijn) met behoud van het statiegeld systeem. Tenminste dat is wat ik me ervan herinner.
Ja klopt helemaal. Dat was nog nadat ze de lineupbekers in de ban hadden gedaan. We hebben nog twee of drie jaar standaard bekers gehad.

Goed dat jullie het punt van de bekers aanhalen; zijn dit dezelfde 'papieren' bekers die ze ook op Dauwpop hebben? Of zijn ze gemaakt van een ander materiaal? In ieder geval goede tip om m'n eigen plastic recycle beker mee te nemen, die drinkt toch net wat fijner.

Goed dat jullie het punt van de bekers aanhalen; zijn dit dezelfde 'papieren' bekers die ze ook op Dauwpop hebben? Of zijn ze gemaakt van een ander materiaal? In ieder geval goede tip om m'n eigen plastic recycle beker mee te nemen, die drinkt toch net wat fijner.
Nee het zijn de standaard 'plastic' bekers van maïszetmeel of iets dergelijks. Min of meer hetzelfde wat je op Lowlands en Down the Rabbit Hole hebt.

Users who are viewing this thread