Van mij mocht iedereen meezingen, na dat eerste half uur (act 1) was ik zo onder de indruk dat ik toch in een andere wereld zat.
Zelden zo onder de indruk geweest van een begin van een show. De rest was ook van een hoogstaand niveau. En blij dat die onnodige tussenstukken (ja Raye, ik kijk naar u) hier wat beter tot zijn recht kwamen, met een Jennifer Heylen die gemaakt was voor dit tussenstuk.
Frappant dat een nieuwsblad en De Morgen nu 'maar' 4 sterren uitdelen, terwijl ze bij Raye met superlatieven zaten te zwaaien. En begrijp me niet verkeerd, Raye was goed als ze zong, maar de vaart in het optreden van Rosalia ten opzichte van Raye was toch een pak beter. In alle opzichten overtrof ze Raye: de show, de geloofwaardigheid, zelfs de zang was er volledig op. En dan (want ik kon het niet zien waar ik stond) had ik pas op het einde door dat er al gans die tijd een volledig orkest meedeed. Als Raye 5 sterren krijgt, dan verdient Rosalia er 10.
Er is maar één vraag: hoe in godsnaam gaat ze deze show op een festival kunnen brengen?