Rock Werchter 2026

Apparat had ik thans nog een typisch Werchter-naam gevonden. Stond ook op de affiche van 2020.
Die is naar Pukkelpop gegaan helaas. Maar had idd ook op hem gehoopt. Maar goed, uiteindelijk is de keuze krijgen tussen The Cure en Haeven ook klagen op hoog niveau zekers ;-)

Ik zie op het programma van DTRH wel het nodige dansbare staan anders.
Maar goed het is vanaf hier gemakkelijker gezegd dan op het boekingskantoor gedaan ;)
Hallo allemaal. Ik volg dit forum al een flinke poos en heb ook maar eens een account aangemaakt om te kunnen ouwehoeren.

Het viel me ook al op dat DTRH hele leuke dance(able) boekingen heeft staan.
Wat dat betreft zijn er zeker opties beschibaar.

Ik verwacht hieruit nog wel 1 act voor die zaterdag in de Klub C.
Mijn vermoeden is dat er flinke onderhandelingen of twijfels zijn voor de spot: voor of na CMAT.
TOMORA zie hiervoor in aanmerking kunnen komen.
Lijkt me een ideale naam voor RW. Tevens niet te bekend om niet eerder te noemen voor kaartverkoop en exclusief genoeg om apart te vermelden als verassing.

Ander opties waar ik aan denk:
Sofi Tukker (in de buurt)
¥ØU$UK€ ¥UK1MAT$U (wel dj, maar bijzondere klasse)
of iets wat we niet verwachten.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Apparat had ik thans nog een typisch Werchter-naam gevonden. Stond ook op de affiche van 2020.
Typische naam, had hem ook verwacht, maar nu ook niet uitbunding. Gewoon sterke elektronische naam.

Maar niveau Bicep, Overmono, Barry Can't Swim... de typische KluB C afsluiters, die zijn er niet echt. Moeten ze misschien ook wel eens wat meer durven kansen geven.

• Leuk
Waarderingen: jarne
Hallo allemaal. Ik volg dit forum al een flinke poos en heb ook maar eens een account aangemaakt om te kunnen ouwehoeren.

Het viel me ook al op dat DTRH hele leuke dance(able) boekingen heeft staan.
Wat dat betreft zijn er zeker opties beschibaar.

Ik verwacht hieruit nog wel 1 act voor die zaterdag in de Klub C.
Mijn vermoeden is dat er flinke onderhandelingen of twijfels zijn voor de spot: voor of na CMAT.
TOMORA zie hiervoor in aanmerking kunnen komen.
Lijkt me een ideale naam voor RW. Tevens niet te bekend om niet eerder te noemen voor kaartverkoop en exclusief genoeg om apart te vermelden als verassing.

Ander opties waar ik aan denk:
Sofi Tukker (in de buurt)
¥ØU$UK€ ¥UK1MAT$U (wel dj, maar bijzondere klasse)
of iets wat we niet verwachten.
¥ØU$UK€ ¥UK1MAT$U is echt mijn droom boeking! Daar durf ik niet op te hopen. Zie hem trouwens niet zo snel op RW. Heel benieuwd wat er achter de schermen gaande is ivm die laatste lege spot.

Ik gok ook nog steeds op Sofi Tukker. Dat zou al top zijn, al vind ik afsluiten met CMAT zelf nog beter.

Kleine kans op Tomora, aangezien die al Dour doen?

Typische naam, had hem ook verwacht, maar nu ook niet uitbunding. Gewoon sterke elektronische naam.

Maar niveau Bicep, Overmono, Barry Can't Swim... de typische KluB C afsluiters, die zijn er niet echt. Moeten ze misschien ook wel eens wat meer durven kansen geven.
Mijn gevoel is dat alles wat enigzins tof elektronisch is naar Dour is geschoven om daar een aantrekkelijke line-up te creëren. Enkele uitzondering voor Pukkelpop, maar die hebben natuurlijk dedicated elektro podia.

Pinkpop have a special guest again like the whole Tom Odell thing last years. Any chance it’ll be the same sharing act again and that’ll be the missing Werchter Klub C act?

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Pinkpop have a special guest again like the whole Tom Odell thing last years. Any chance it’ll be the same sharing act again and that’ll be the missing Werchter Klub C act?
No, the local Limburg flag is shown in the timetable of Pinkpop, so it will very likely be a local act.

• Leuk
Waarderingen: Sisco1481
Ik ben nog een beetje aan het nadenken geweest. Aangezien de laatste act nog niet aangekondigd is moet het haast wel onder embargo staan.

Bijvoorbeeld een artiest die nog een tour moet aankondigen. Een degelijke maar niet al te grote naam. Het is Klub C, niet de Main of Barn.

Ahv deze punten kwam ChatGPT met de volgende namen die ik nog wel mogelijk acht:
Glass Animals, Metronomy of Bicep (live).

Het wordt vast iets wat ik minder leuk vind (vaak het geval), maar je mag blijven hopen toch?

Als op andere festivals ook niets tijdens 21P staat lijkt het me toch duidelijk dat er niets bij komt op die zaterdag?

Users who are viewing this thread