Festileaks Draft XX: Thematische chaos

5. Acts mogen gekozen worden als ze hebben opgetreden sinds 2010.

Volgens mij hebben ze dus twee keer effectief opgetreden, dat dit op de Grammy's was lijkt me geen probleem toch?

Voor mij geen probleem inderdaad. Optreden bij de Grammy's is ook optreden.

Edit: de grijze gebieden opzoeken vind ik toch altijd het mooie van drafts. Flashback naar de landenbingo met een Colombiaans-Argentijnse act geboren in Venezuela of iets dergelijks.

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en AngieH
5. Acts mogen gekozen worden als ze hebben opgetreden sinds 2010.

Volgens mij hebben ze dus twee keer effectief opgetreden, dat dit op de Grammy's was lijkt me geen probleem toch?
voor mij is het prima hoor! was er gewoon aan het twijfelen toen ik ze zelf wilde boeken (ook omdat ze op het randje van een van mijn themas zitten en ik nog zocht naar een betere fit)

Wat een luxe. Ik hoef maar een keer of 10 per jaar naar kantoor en lig de rest van de tijd in mijn thuispak op de bank met een laptop op schoot klagend dat ik te weinig betaald krijg. ;)
😂 je gaat wel snel door de thuiswerkpakken heen dan lijkt me. Ik zou ze even declareren in de Portal!

• Haha
Waarderingen: JK79
Om de vaart er een beetje in te houden: skip mij maar als ik vandaag en morgen tussen 16u en 23u aan de beurt ben. Haal dan later wel in.

Ik vond Daft Punk er al verrassend lang in blijven en verbaas me trouwens over nog best een aantal. Maar goed het moet inderdaad wel bij je thema's passen

• Leuk
Waarderingen: BeWario en Dante
Ik vond Daft Punk er al verrassend lang in blijven en verbaas me trouwens over nog best een aantal. Maar goed het moet inderdaad wel bij je thema's passen
dat is hetgene dat me erg hard tegenwerkt op dit moment! zo veel leuke acts die ik niet mag boeken

Ik drop alvast even mijn naam.

Daft Punk

@Yannick @won666
Goh ja, telt een Grammy performance als show dan?

Edit, en als je de beelden van die performance kijkt.. is daar ook niet echt veel show aan. Als de rest het oké vindt, dan fine hoor. Als ik het had geweten, had ik ze wss in ronde 1 allang gekozen.

images

OLIVIA DEAN.

@won666 > @Martijn

Mijn thema's vallen op bepaalde vlakken echt goed te combineren dat ik er soms twee op podium zou kunnen zetten.. :p

• Leuk
Waarderingen: Oasiss

Users who are viewing this thread