Dat is een goede samenvatting!Ik verwacht in de Metaldome te zijn bij de start van de eerste covergroep![]()
Ik kom donderdag alleen in de MD als het erg regenachtig is op donderdag en ik even ergens wil schuilen.
Dat is een goede samenvatting!Ik verwacht in de Metaldome te zijn bij de start van de eerste covergroep![]()
Heb de Android app code eens vergeleken met de vorige versie, komt erop neer dat ze voornamelijk wat kleine veranderingen hebben gemaakt aan een aantal visuele aspecten. Kan inderdaad wel wijzen op een timetable die binnenkort er aan komt!GMM app update available. Hopefully some news in the next days
Heb de Android app code eens vergeleken met de vorige versie, komt erop neer dat ze voornamelijk wat kleine veranderingen hebben gemaakt aan een aantal visuele aspecten. Kan inderdaad wel wijzen op een timetable die binnenkort er aan komt!
Verder ook wat werk aan het cashless systeem, de app zou nu een 'Recent transactions' scherm hebben (kan zijn dat dit niet geactiveerd wordt voor Graspop maar wel voor andere festivals btw), dus misschien bij de start van Graspop toch wat betere interactie met het cashless systeem in de app
![]()
Haha, bravo! Dit is de beste omschrijving van President die ik ooit heb gelezen.President - Ga niet beginnen over President en de industrie errond. Puur muzikaal vind ik het over-geproduceerd, emotieloos en steriel. Een nietszeggende en berekende combinatie van hippe hypes, ontdaan van spontaniteit en authenticiteit, gelardeerd met een overdaad van autotune. Even nep als iets wat AI zou uitkotsen.
ik blijf hopen op GnomeWat denken jullie dat de laatste, ontbrekende namen zullen zijn?
Iemand met een (beredeneerde) gok?
We missen nog 3 Main Stage-acts (donderdag, vrijdag en zondag) en 2 Metal Dome acts op vrijdag
Ik geef zelf al een voorzetje:
Don Broco
Florence Black
The Vintage Caravan
Evil Invaders
The All American Rejects (?)
Royal Republic (?)
Laatste 2 genoemde misschien wat te licht(?). Hoewel Royal Republic vorig jaar op Hellfest het publiek wel erg goed meehad zag ik op de livestream.
(namen op basis van aangekondigde data in de buurt rond Graspop)
Zie ik wel werken op de vrijdag in de Metal Dome. Zeker omdat je daar ook enkele andere stonerbands hebt.ik blijf hopen op Gnome
Whoah, die pre-party is altijd magisch. De eerste stappen op de wei, eerste getapte pintje van het festival, .. thuiskomen.Metal Dome, daar zal ik eerst op woensdag mintsen 1 pintje gaan drinken. Misschien meer.
Die verdienen het inderdaad wel om een keer hun Graspop debuut te maken.ik blijf hopen op Gnome
echt een fantastische groep! ben al enkele jaren aan het wachten op hun GMM debuut maar we weten allemaal dat de organisatie niet echt geneigd is voor belgisch te boekenDie verdienen het inderdaad wel om een keer hun Graspop debuut te maken.
Tenzij het een Stubru-hype is.echt een fantastische groep! ben al enkele jaren aan het wachten op hun GMM debuut maar we weten allemaal dat de organisatie niet echt geneigd is voor belgisch te boeken![]()
Het gras nog groen, de vloer van de Dome nog onbezoedeld, iedereen goed gezind, alle medewerkers nog fris, en dan dat eerste biertje in de zon, heerlijkWhoah, die pre-party is altijd magisch. De eerste stappen op de wei, eerste getapte pintje van het festival, .. thuiskomen.