Lowlands 2026

Misschien ben ik in de minderheid maar ik vind de servetten en de vlaggen altijd wel leuk, komen vaak genoeg creaties uit waar je toch even om moet lachen op het festival.
Ik heb dus nog nooit die servetten ergens gezien. Waar krijg je die in hemelsnaam? Die vlaggen zijn inderdaad top.

• Leuk
Waarderingen: sjoeske
Misschien ben ik in de minderheid maar ik vind de servetten en de vlaggen altijd wel leuk, komen vaak genoeg creaties uit waar je toch even om moet lachen op het festival.

Helemaal met je eens, ik bewaar er soms een paar als grap om thuis te gebruiken bij gasten. Maar die kissy wipey is voor mij nu het mentale plaatje wat opkomt bij de servettenwedsrijd.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Helemaal met je eens, ik bewaar er soms een paar als grap om thuis te gebruiken bij gasten. Maar die kissy wipey is voor mij nu het mentale plaatje wat opkomt bij de servettenwedsrijd.
Ja, die was wel uhm. Intens?

Ik heb dus nog nooit die servetten ergens gezien. Waar krijg je die in hemelsnaam? Die vlaggen zijn inderdaad top.
Bijna bij elke foodtruck al. kissy kissy wipey wipey moet je opgevallen zijn mocht je die daadwerkelijk hebben gehad.

Ja, die was wel uhm. Intens?

Bijna bij elke foodtruck al. kissy kissy wipey wipey moet je opgevallen zijn mocht je die daadwerkelijk hebben gehad.
Echt gestoord, heb er dit jaar echt op gelet maar kreeg alleen maar zonder bedrukking

Ik heb die servetten echt nog nooit gezien maar goed ik ga ook niet naar een servet kijken.

Vlaggen, handpoppen en weet ik wat voor ongein is allemaal niet aan mij besteedt :p

Ik heb geprobeerd een overzicht te maken van alle namen die een alpha en bravo spot zouden kunnen krijgen
Alpha:

1. Iets a la Coke studio/Pop-up Choir
  2. Lorde
  3. Tyler
  4. New Wave
  5. Parcels
  6. Sombr
  7. Turnstile
  8. Amyl and the Sniffers
  9. Antoon
  10. S10
  11. Kneecap
  12. Major Lazer
  13. Hermanos Gutiérrez
  14. Noord Nederlands Orkest
Bravo

1. 2hollis
  2. Blood Orange
  3. Clipse
  4. Dijon
  5. Eefje de Visser
  6. IJsland
  7. Maribou state
  8. Nusantara Beat
  9. Richie Hawtin DEF EFX X0X

Evt zie ik ADÉLA, Cobrah, Steel Pulse, Pale Jay, Sor of Ravyn Lenae nog een spot in de Bravo krijgen, maar kan ook Heineken worden. We moeten ons dus voor extra namen in de alpha niet rijk gaan rekenen, want die laatste spot is wrs de opener vrijdag(tenzij antoon die spot krijgt). Wat vinden jullie zo van mijn indeling? Klopt ie een beetje?

Ik heb geprobeerd een overzicht te maken van alle namen die een alpha en bravo spot zouden kunnen krijgen
Alpha:

2. Lorde
  3. Tyler
  4. New Wave
  5. Parcels
  6. Sombr
  7. Turnstile
  8. Amyl and the Sniffers
  9. Antoon
  10. S10
  11. Kneecap
  12. Major Lazer
  13. Hermanos Gutiérrez
Bravo

1. 2hollis
  2. Blood Orange
  3. Clipse
  4. Dijon
  5. Eefje de Visser
  6. IJsland
  7. Maribou state
  8. Nusantara Beat

Evt zie ik ADÉLA, Cobrah, Steel Pulse, Pale Jay, Sor of Ravyn Lenae nog een spot in de Bravo krijgen, maar kan ook Heineken worden. We moeten ons dus voor extra namen in de alpha niet rijk gaan rekenen, want die laatste spot is wrs de opener vrijdag(tenzij antoon die spot krijgt). Wat vinden jullie zo van mijn indeling? Klopt ie een beetje?
Geese ook misschien in de Bravo?

Alpha:

2. Lorde
  3. Tyler
  4. New Wave
  5. Parcels
  6. Sombr
  7. Turnstile
  8. Amyl and the Sniffers
  9. Antoon
  10. S10
  11. Kneecap
  12. Major Lazer
  13. Hermanos Gutiérrez
Bravo

1. 2hollis
  2. Blood Orange
  3. Clipse
  4. Dijon
  5. Eefje de Visser
  6. IJsland
  7. Maribou state
  8. Nusantara Beat

Ik zie Major Lazor ook nog wel Bravo head doen, zoals Skrillex paar jaar terug.

Bekijk bijlage 19156

De geblurde datum is vóór Lowlands. Geen idee of deze afbeelding ze volledig zou uitsluiten voor LL.
fucking GPT. :')

(overigens staat er waarschijnlijk Vilar de Mouros Festival

f84b2777eac015f9e205390ef3648e1d.png

• On fire
Waarderingen: @Marc

Users who are viewing this thread