Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vince Staples is een goeie artiest, zwaar underrated. Lauren Hill zou echt geweldig zijn. Ook iets te groot denk ik, de undercards staan ook al wel vast toch? Freddie Gibbs is een droom! Maar ik twijfel of ze nog veel hiphop gaan boeken helaas.
Ben wel toe aan wat nieuwe namen en nieuwtjes rondom Lowlands.
Hoewel ik nog niet zeker weet of ik ga, heb het leuke nieuws dat ik begin oktober voor de 2e keer vader mag worden. Even kijken of de thuissituatie het toelaat om dan 6 weken ervoor naar Lowlands te gaan.
Ben wel toe aan wat nieuwe namen en nieuwtjes rondom Lowlands.
Hoewel ik nog niet zeker weet of ik ga, heb het leuke nieuws dat ik begin oktober voor de 2e keer vader mag worden. Even kijken of de thuissituatie het toelaat om dan 6 weken ervoor naar Lowlands te gaan.
Vorig jaar hadden hit the city en lowlands gewoon een aantal dubbele boekingen, maar dit waren wel nederlandse namen ( sef en gotu jim) en dit jaar staat s10 ook op beide
Vorig jaar hadden hit the city en lowlands gewoon een aantal dubbele boekingen, maar dit waren wel nederlandse namen ( sef en gotu jim) en dit jaar staat s10 ook op beide
Last year, Hit the City and Lowlands simply had a number of double bookings, but these were Dutch names (Sef and Gotu Jim), and this year S10 is also on both.