Lowlands 2026

Vince Staples is een goeie artiest, zwaar underrated. Lauren Hill zou echt geweldig zijn. Ook iets te groot denk ik, de undercards staan ook al wel vast toch? Freddie Gibbs is een droom! Maar ik twijfel of ze nog veel hiphop gaan boeken helaas.
Lauren Hill zou leuk zijn. Laatste keer in de Ziggo gezien. Ik was niet onder de indruk. Ik hoop dan ook dat ze beter kan 🙏🏻🤞🏻

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje
Ben wel toe aan wat nieuwe namen en nieuwtjes rondom Lowlands.
Hoewel ik nog niet zeker weet of ik ga, heb het leuke nieuws dat ik begin oktober voor de 2e keer vader mag worden. Even kijken of de thuissituatie het toelaat om dan 6 weken ervoor naar Lowlands te gaan.

Ben wel toe aan wat nieuwe namen en nieuwtjes rondom Lowlands.
Hoewel ik nog niet zeker weet of ik ga, heb het leuke nieuws dat ik begin oktober voor de 2e keer vader mag worden. Even kijken of de thuissituatie het toelaat om dan 6 weken ervoor naar Lowlands te gaan.
Hoppa topnieuws, gefeliciteerd! Ik zou als ervaren Lowlands-vader zeggen dat je ruim in de veilige zone naar Lowlands kan 😅

Ik heb al jaren geen werk meer gehoord van Lauren Hill. Ten tijden van The Fugees was ze wel top hoor.

Hoppa topnieuws, gefeliciteerd! Ik zou als ervaren Lowlands-vader zeggen dat je ruim in de veilige zone naar Lowlands kan 😅
Haha ja ga ik ook vanuit, maar ligt er maar net aan hoe het met mijn vriendin gaat, hebben ook nog een dochter van twee die in haar "nee" fase zit;)

Vorig jaar hadden hit the city en lowlands gewoon een aantal dubbele boekingen, maar dit waren wel nederlandse namen ( sef en gotu jim) en dit jaar staat s10 ook op beide

Vorig jaar hadden hit the city en lowlands gewoon een aantal dubbele boekingen, maar dit waren wel nederlandse namen ( sef en gotu jim) en dit jaar staat s10 ook op beide
Ja, ik zie het ook wel als een vergrote kans. HTC kan het gratis aanbieden omdat de acts al in de buurt zijn... Hoop ik, vooral vanwege High Vis!

Last year, Hit the City and Lowlands simply had a number of double bookings, but these were Dutch names (Sef and Gotu Jim), and this year S10 is also on both.
Nice line-up, I wasn't familiar with this festival yet, but Deadletter, Lambrini Girls, YinYin, Croithe, and Badminton are nice names.
Yin Yin would be a dream come true personally, hopefully they are among the next set of revealed names

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Nieuws uit Biddinghuizen! De servettenwedstrijd... Best kneuzig altijd, als je 't mij vraagt. Maakt niet uit. Doorrrrrr.

Users who are viewing this thread