Lowlands 2026

Zag er inderdaad heel overtuigend uit! Dan maar op Lowlands wanneer er nieuwe muziek is ;). Gelukkig klonken Dijon, Blood Orange en Turnstile ook prima op de stream :).
Grote kans dat het weer een fameuze dubbel boeking is van Mojo!
Wanneer wordt de nieuwe muziek verwacht, ik hoop voor DTRH

Grote kans dat het weer een fameuze dubbel boeking is van Mojo!
Wanneer wordt de nieuwe muziek verwacht, ik hoop voor DTRH
Met the XX moet je maar kijken hoelang ze touren. Vorige keer zijn die ook niet langer dan een jaartje onderweg geweest volgensmij ;)

Kan me moeilijk voorstellen dat we met Tyle, Clipse, Kneecap en Jpeg nog een grote internationale hiphop naam hoeven te verwachten.

Nee de moeite waard maak ik hier uit op?

Dan zoek ik hem wel even op.

Edit

Hier word je vrolijk van hoor
Pfff als je dit ziet vind ik het persoonlijk wel jammer dat hij naar zo'n ouwelullenfestival als bospop gaat eerlijk gezegd. Weet niet of Lowlands nou 'de' plek is voor hem maar bospop toch ook niet echt. Zou dit in een alpha ook ontzettend waarderen.

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en RubenFrusciante
Lees ook heel veel lovende kritieken (tis geen Joost zeg maar) blijf er bij dat ik zijn nieuwe album niet top vindt.

Vince Staples is een goeie artiest, zwaar underrated. Lauren Hill zou echt geweldig zijn. Ook iets te groot denk ik, de undercards staan ook al wel vast toch? Freddie Gibbs is een droom! Maar ik twijfel of ze nog veel hiphop gaan boeken helaas.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Misschien kan the National nog geboekt worden als dansact
Wat?

Dance Rainbow GIF by Matt Berninger

• Leuk
Waarderingen: fabelachtig
Alfredo mag wel doorkomen ja, maar kan me niet voorstellen dat die er nog tussen komt met de hoeveelheid hiphop die er al staat. Yasiin Bey & Talib Kweli zelfde verhaal.

Op ticketmaster lukt het niet meer om 8 kaarten te kopen, de limiet lijkt nu op 6 te staan. Zit er beweging richting uitverkocht, of was dit al zo?

Users who are viewing this thread

• Joss