Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Net de vraag gekregen van @InsaniTiny over de inzet van je thema's, ook hier even het antwoord:

Je mag dus zelf bepalen aan welke podia je je thema's koppelt:
- thema A hoeft niet per se 2x aan hetzelfde podium vast te zitten. Op dag 1 de mainstage en op dag 2 de kleinste stage: helemaal prima (maar 2x de mainstage dus ook prima);
- als je thema A meteen 2x op dag 1 wil gebruiken, dan mag dat ook;
- als je het voor elkaar krijgt om een thema op twee manieren te interpreteren, dan heb je natuurlijk ook de optie om bij het eerste podium interpretatie 1 te gebruiken en bij het tweede podium interpretatie 2.

Zolang je gewoon op je festival elk thema 2x aan bod laat komen én het verplichte format van 3 dagen 4 podia gebruikt, kan er eigenlijk niks mis gaan!
En natuurlijk alleen maar acts boeken die sinds 2010 (inclusief 2010 dus) live hebben gespeeld.

De thema's zijn vrijwel allemaal breed georiënteerd, dus wees vooral creatief en maak er wat moois van!

• Confetti
Waarderingen: MadMandra27
Ik wil al mijn themaaaaaaaa’s 😂😂😂
Haha ben ook wel reuze benieuwd. Vrees dat het ook veel uit- en opzoeken gaat worden, dus fijn dat ik tot 27 april op 1 plek in Indonesië zit. Tijdsverschil is 6 uren, het is nu 18.47 hier, en hoop dat het steeds net zo mooi uit komt als de vorige

Nog één thema nodig van een non-deelnemer (al weet ik dat @Brian en @wenteldave er nog wel mee bezig zijn, dus dat komt wel goed) om genoeg thema's te hebben voor de huidige 15 deelnemers, maar stel dat er nog 5 man bij komen (@Yannick verwacht ik echt nog wel), dan hebben we er toch weer wat extra nodig, dus voel je vrij om gewoon te blijven insturen. Ook bij deze thema's zitten hele leuke thema's, waarmee je alle kanten op kan!

Dus nog plek voor 5 deelnemers en wat thema's als je toch niet mee wil doen!

Zolang je gewoon op je festival elk thema 2x aan bod laat komen én het verplichte format van 3 dagen 4 podia gebruikt, kan er eigenlijk niks mis gaan!
En natuurlijk alleen maar acts boeken die sinds 2010 (inclusief 2010 dus) live hebben gespeeld.

De thema's zijn vrijwel allemaal breed georiënteerd, dus wees vooral creatief en maak er wat moois van!
Even voor de zekerheid de acts hoeven dus niet meer actief te zijn of te leven mits ze maar ergens sinds 2010 hebben opgetreden.

Ik heb mijn ingezonden thema's relatief vaag gehouden zodat je ze op meerdere manieren kunt uitwerken en ben heel benieuwd wat de uitwerking gaat worden. @RubenJS ik heb er ook 1 voor jou (cryptisch maar weet zeker dat jij hem snapt) ingezet.

• Winning
  • Geweldig
Waarderingen: RubenJS en nikita
Ik heb mijn ingezonden thema's relatief vaag gehouden zodat je ze op meerdere manieren kunt uitwerken en ben heel benieuwd wat de uitwerking gaat worden. @RubenJS ik heb er ook 1 voor jou (cryptisch maar weet zeker dat jij hem snapt) ingezet.
Zo had ik ze zelf ook ingestuurd, leuk om te zien hoe iemand daar dan mogelijk met een totaal andere visie (en muzikale genres) ingaat.

Even voor de zekerheid de acts hoeven dus niet meer actief te zijn of te leven mits ze maar ergens sinds 2010 hebben opgetreden.

Klopt. De enige voorwaarde is een optreden in 2010 of recenter. Locatie van optreden maakt ook niet uit.

Origineel was het plan om wél gepensioneerd en níet overleden te doen, maar ik kwam daar steeds op een groot grijs gebied uit, dus besloten het op deze manier aan te pakken en iedereen daarin vrij te laten zelf te kiezen wat ze leuk vinden.

Belangrijkste uitgangspunt was om een zo groot mogelijke poule aan beschikbare namen te creëren, vooral omdat ik bang was voor hele specifieke en afgekaderde thema’s, maar vooralsnog zijn jullie lief voor elkaar. (Nog steeds bang voor @wenteldave en zijn thema’s)

Die komen daar weg toch?
Alarm Siren GIF

Klassieke Twente met Achterhoek omdraai fout!

• Haha
Waarderingen: Dante en luluasas

Users who are viewing this thread