Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Fear Factory op 11 september in de Gentse Voorhuitd en voor NL op Baroeg Open Air (12 september) en Doornroosje (13 september) . De supports voor de zaalshows zijn Crystal Lake, Hate en The Nocturnal Affair
Fear Factory op 11 september in de Gentse Voorhuitd en voor NL op Baroeg Open Air (12 september) en Doornroosje (13 september) . De supports voor de zaalshows zijn Crystal Lake, Hate en The Nocturnal Affair
Heb die show in 2018 in de AB gezien, nog steeds een van de stomste concerten waar ik ooit geld heb aan gegeven. Mogelijk is het nu iets beter, maar als het terug hetzelfde is kun je gewoon beter spotify opzetten.
Heb die show in 2018 in de AB gezien, nog steeds een van de stomste concerten waar ik ooit geld heb aan gegeven. Mogelijk is het nu iets beter, maar als het terug hetzelfde is kun je gewoon beter spotify opzetten.
Het was gewoon die 2 mannen op synths met wat ok licht visuals (soort gekleurde TL buizen ) die gewoon de songs van de soundtrack 1 op 1 naspelen. Vond het meer een luistersessie dan een concert. Nul interactie of variatie ofzo.
Dat is natuurlijk mijn mening en heeft ook enkel betrekking op de show uit 2018. Mogelijk is dit nu totaal anders. Ze hebben nu wel wat meer songs en mogelijk wat meer budget en vooral live ervaring hopelijk
Voor Jungle in Ziggo Dome zijn verschillende soorten tickets beschikbaar via Ticketmaster:
General Admission - Staanplaatsen: €63,95
Premium Zitplaatsen: €75,17
Rang 2 - Zitplaatsen: €63,95
Rang 3 - Zitplaatsen: €52,73
Rolstoel-/begeleidersplaatsen: €63,95
Alle prijzen zijn inclusief servicekosten
wat gedoe met doornroosje en datums... ik heb helaas geen tijd om het allemaal uit te zoeken en handmatig in te voeren vandaag, maar de link zou moeten werken en dan zie je de datum gelijk. sorry voor de overlast
en in alle drukte ook nog wat feesten over het hoofd gezien...
wat gedoe met doornroosje en datums... ik heb helaas geen tijd om het allemaal uit te zoeken en handmatig in te voeren vandaag, maar de link zou moeten werken en dan zie je de datum gelijk. sorry voor de overlast
en in alle drukte ook nog wat feesten over het hoofd gezien...