Nee joh, Bij de show in de Ziggo was de tweede ring dicht en heel veel lege plekken op de eerste. Ik ben toen voor minder dan twee tientjes gegaan via Ticketswap. Ik wacht even af wat het qua setlist gaat worden. Als het weer zo belabberd loopt qua verkoop gaan de 3e en 4e rang plekken niet eens in de vvk en betaal je dus minimaal €70Klopt, en Ziggo ook. Was wel kort na Corona.
013 was vooral een opvuller tussen wat festivaloptredens door en midden in de zomervakantie.
IOS heet toch al.heel.lang zo?Electric Eel Shock@ Willem Twee, Den Bosch (€19,50) zo 18 okt '26 [garage rock, j-rock...]
FINOJET@ Paradiso, Amsterdam (€15,00) di 13 okt '26
The Fatal Flowers @ Iduna, Drachten do 21 mei '26
Frankie and the Witch Fingers@ Paradiso, Amsterdam (€20,00) di 28 jul '26 [psychedelic rock, garage rock, acid rock...]
Isolated @ Effenaar, Eindhoven vr 8 mei '26 [chillstep...]
Kaat Van Stralen@ Vera, Groningen za 28 nov '26
The Kids De Kakkerlakke @ Muziekgieterij, Maastricht (€27,50) vr 18 sep '26
Lily Fitts @ Paradiso, Amsterdam (€15,00) ma 7 sep '26 [folk pop...]
RAWAYANA@ Melkweg, Amsterdam (€34,50) vr 18 sep '26 [reggae en español, reggae...]
Rolando Bruno & El Grupo Arévalo@ Nobel, Leiden (€18,90) do 18 jun '26 [chicha, cumbia...]
Ron van Zalmsaus@ Spot, Groningen (€27,50) do 2 jul '26 [nederpop...]
Slayyyter Wor$T Girl In The World Tour @ Paradiso, Amsterdam (€25,00) ma 19 okt '26
Voidborn Vi @ De Helling, Utrecht (€20,00) vr 13 nov '26
jet van der steen @ Melkweg, Amsterdam zo 22 nov '26
Black Veil Brides@ Patronaat, Haarlem (€38,50) di 23 jun '26 [emo, screamo...]
Call It Off@ Nieuwe Nor, Heerlen (€20,50) do 26 nov '26 [dutch rock...]
Change@ Paradiso, Amsterdam (€45,00) di 4 aug '26 [post-disco, disco, funk...]
The Clarks@ Nobel, Leiden (€32,90) do 28 mei '26 [alternative rock, garage rock...]
Focus@ Mezz, Breda (€26,00) za 5 dec '26 [art rock, dutch prog, flute rock, nederp...]
Good Flying Birds@ Rotown, Rotterdam (€15,00) di 16 jun '26 [jangle pop, bedroom pop, alternative r&b...]
IOS @ 013, Tilburg (€29,30) do 22 okt '26
MaríaJoséLlergo @ Paradiso, Amsterdam (€22,00) do 24 sep '26
Placebo@ Ziggo Dome, Amsterdam di 27 okt '26 [britpop...]
Pomme-Grenade @ Doornroosje, Nijmegen (€11,50) za 6 jun '26
Shary-An @ Hedon, Zwolle (€24,50) vr 16 okt '26 [dutch pop...]
She Her Her Hers@ Rotown, Rotterdam (€19,00) di 15 sep '26 [japanese indie, shoegaze, chinese indie...]
Tim Akkerman & The Ivy League @ Paard, Den Haag (€29,50) wo 9 dec '26
Tom McRae@ Mezz, Breda (€27,50) di 24 nov '26 [singer-songwriter...]
Treasure@ Gebouw-T, Bergen op Zoom (€38,00) vr 11 dec '26 [k-pop...]
Venom Inc.@ Hedon, Zwolle (€28,50) do 18 jun '26 [speed metal, thrash metal, black metal...]
woensdag en dinsdag lijstje, maar dan andersom. ziet er naar uit dat het een druk najaar wordt, zeker in vergelijking met het enorm rustige voorjaar dit jaar... hoop dat er voor jullie ook wat tussen zit en zo niet, vrijdag weer een nieuwe kans!
ps als je dacht "IOS, wtf is dat nou weer" blijkbaar is dat Is Ook Schitterend die van naam is veranderd
Was een vette show, maar door het gebrek aan interactie werd het niet legendatisch. Wat mij betreft.Was in 2022 bij de albumpresentatie in Melkweg. Ze deden toen een stuk of vijf van zulke zalen aan in Europa. Ik zal dit niet teveel als referentie gebruiken want beter dan die show gaat het (qua locatie) niet meer worden.
Heb jij toevallig de code die je moet invullen?Holy shit. Sowieso bij. Pre-sale links worden gewaardeerd.
Nevermind heb hier een inschrijflink:
MOREFEELINGSHeb jij toevallig de code die je moet invullen?
Volgens mij was dat toen gewoon uitverkocht.Nee joh, Bij de show in de Ziggo was de tweede ring dicht en heel veel lege plekken op de eerste. Ik ben toen voor minder dan twee tientjes gegaan via Ticketswap. Ik wacht even af wat het qua setlist gaat worden. Als het weer zo belabberd loopt qua verkoop gaan de 3e en 4e rang plekken niet eens in de vvk en betaal je dus minimaal €70
Volgens mij was dat toen gewoon uitverkocht.
Op maandagavond 24 oktober was de Ziggo Dome slechts half gevuld, terwijl het podium die avond toch door redelijk grote jongens werd bezet.
Vind ergens Mezz toch altijd nét niet. Wat jammer is want het is voor mij op loopafstand.tof showtje voor de brabos en/of misty fields fanaten; 12 augustus meatbodies in poppodium phoenix en zelfde trant together PANGEA 1 juli in de mezz
En Kavka ZappaDon Broco 8 juni in 013.
idem, was top toen, en merk dat ik sindsdien wel niet echt meer de behoefte hem om ze zo grootschalig te zienBotanique zelfs. In de AB stonden ze ook, maar dat was een one-off warm up gig voor hun Latijns Amerikaanse tour. Was fantastisch om ze daar nog eens te zien. Net dat weerhoudt mij ook om ze in't Sportpaleis te gaan zien, of toch aan de volle pot. Vorige keren ging het optreden ook best verloren daar, wat enorm jammer is.