Sport algemeen

Hij is linksbenig toch? Mocht Nijstad deze zomer al verkocht worden (wat niet te hopen is) dan lijkt het mij dat Twente wel een poging gaat wagen. Misschien Max Bruns in de deal betrekken, lijkt mij een hele nuttige verdediger voor Cambuur maar komt te kort voor ons.

De uitbreidingsplannen voor het Philips Stadion zien er waanzinnig uit. Petje af als dit in 2030 is gerealiseerd.

Ja echt heel vet! Kan niet wachten tot de eerste awayday daar! Maar 58.000 toeschouwers... Gaan ze dat vol krijgen?
Volgens mij twintig duizend fans op de wachtlijst (inclusief mezelf) en de stad Eindhoven groeit in de komende vijftien jaar met 50000 inwoners. Ik denk dat in eerste instantie 45000/50000 vaste bezoekers een mooi streven is, om van daaruit verder te groeien. Met deze plannen zijn we in een keer klaar.

Kijk toch wel lichtelijk jaloers naar die plannen in Eindhoven vanuit mijn Feyenoord hoek.
Dat hele de Kuip dossier is al (15?) jaren een doorn in het oog. En straks gaat psv gewoon even in 4 jaar hun stadion uitbreiden naar 58.000.

Hadden ze hier wat mij betreft al heel lang geleden moeten doen.

Kijk toch wel lichtelijk jaloers naar die plannen in Eindhoven vanuit mijn Feyenoord hoek.
Dat hele de Kuip dossier is al (15?) jaren een doorn in het oog. En straks gaat psv gewoon even in 4 jaar hun stadion uitbreiden naar 58.000.

Hadden ze hier wat mij betreft al heel lang geleden moeten doen.
Zulke plannen krijg je in België met vergunningen en beroepsprocedures in nog geen 15 jaar rond. In Nederland wel?

Volgens mij twintig duizend fans op de wachtlijst (inclusief mezelf) en de stad Eindhoven groeit in de komende vijftien jaar met 50000 inwoners. Ik denk dat in eerste instantie 45000/50000 vaste bezoekers een mooi streven is, om van daaruit verder te groeien. Met deze plannen zijn we in een keer klaar.
Beste wachtrij! Mooi dat de club zo leeft, hopelijk dat het ook zo blijft als het een paar jaar minder gaat. Ben heel benieuwd of ze het in 2030 al af hebben.

Inderdaad, ik ben echt voor Feyenoord. En ben blij dat het nog 1-1 is geworden, maar beide teams moeten echt gewoon achter hun oren gaan krabben waarom het niveau zo ontzettend laag is.

Wedstrijd verdiende geen winnaar. Bijzonder matige klassieker
Dit was vooraf al helder, maar deze twee teams doen heel veel afbraak aan de titel klassieker. Voor Feyenoord is 1-1 dikke prima overigens. Zeker gelet op het gelijkspel van NEC.

Maar goed, zoveel matige ellende, dus voorspellen is eigenlijk zinloos, zelfs al nu Feyenoord toch wel redelijk goed lijkt te zitten voor de top 3.

Users who are viewing this thread