Graspop Metal Meeting 2026

:unsure: zijn ze iets sneller met een ticket alert ? 15 december ticket alert voor de zaterdag, diezelfde dag was zaterdag ook uitverkocht.
vorige week ticket alert voor de donderdag, tickets zijn nu nog te koop.

:unsure: zijn ze iets sneller met een ticket alert ? 15 december ticket alert voor de zaterdag, diezelfde dag was zaterdag ook uitverkocht.
vorige week ticket alert voor de donderdag, tickets zijn nu nog te koop.
Zou wel kunnen. Ook misschien om de donderdag tickets ff een laatste boost te geven.

De Clashfinder van @charlottekos eens ingevuld. Maar het kunnen nog wel eens hele nare clashes worden zie ik nu. Komt bijvoorbeeld omdat die undercard op de vrijdag zo gruwelijk is met Lerpous, Harikiri, Elder die wel eens kunnen gaan clashen met Breaking Benjamin en Trivium.

Verder zou het weer superknap zijn van Lagwagon om 2x op een rijd in een drie dubbele clash te zitten met Alice Cooper en The Gathering. Al ben ik er wel uit waar ik ben :)

De Clashfinder van @charlottekos eens ingevuld. Maar het kunnen nog wel eens hele nare clashes worden zie ik nu. Komt bijvoorbeeld omdat die undercard op de vrijdag zo gruwelijk is met Lerpous, Harikiri, Elder die wel eens kunnen gaan clashen met Breaking Benjamin en Trivium.

Verder zou het weer superknap zijn van Lagwagon om 2x op een rijd in een drie dubbele clash te zitten met Alice Cooper en The Gathering. Al ben ik er wel uit waar ik ben :)
Bij Anneke neem ik aan 😉

• Geweldig
Waarderingen: JB.
Ik zie het meest op tegen de mogelijke clash van Anthrax met Limp Bizkit.

Duidelijk Anthrax, denk niet dat je nog de kans krijgt om ze in deze setting te bewonderen, terwijl Limp Bizkit vast nog wel een keer headliner zal worden in de toekomst! #Koekdoosmethode

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Duidelijk Anthrax, denk niet dat je nog de kans krijgt om ze in deze setting te bewonderen, terwijl Limp Bizkit vast nog wel een keer headliner zal worden in de toekomst! #Koekdoosmethode
Zal bij deze 2 afhangen van de waan van de dag denk ik.

Ik zag een clashfinder waarin Anthrax overlapte met The Offspring. Dan zou ik met Limp Bizkit toch veel interessanter vinden

Het filmpje eronder laat beelden zien van een eerdere show op Graspop, dus die droom is al uitgekomen. Zou er toch niet vanuit gaan dat ze dit zomaar op Facebook zetten als teaser voor een nieuwe show op Graspop. Ik kan me er weinig bij voorstellen dat de organisatie dat een goed idee zou vinden.

Heb er zelf niks mee, maar zie toch geregeld in mijn Facebook-feed (ja, ik ben een oude lul en verstuur nog brieven per postduif) dat President lovende kritieken krijgt vwb live performance in het voorprogramma van Bad Omens.

Ik wil de discussie niet op gang brengen vwb industrie plant of niet, maar dacht wel dat het gebash hier op die band dan wellicht toch niet helemaal terecht blijkt te zijn. Vanuit eigen bands gedacht heb ik ook altijd moeite gehad met het bashen van de usual suspects (waar ik graag naar luister) zoals Limp Bizkit, Volbeat en Five Finger Death Punch.

Zo hart gelucht en weer door…. 😘

• Leuk
Waarderingen: thesummoning
Heb er zelf niks mee, maar zie toch geregeld in mijn Facebook-feed (ja, ik ben een oude lul en verstuur nog brieven per postduif) dat President lovende kritieken krijgt vwb live performance in het voorprogramma van Bad Omens.

Ik wil de discussie niet op gang brengen vwb industrie plant of niet, maar dacht wel dat het gebash hier op die band dan wellicht toch niet helemaal terecht blijkt te zijn. Vanuit eigen bands gedacht heb ik ook altijd moeite gehad met het bashen van de usual suspects (waar ik graag naar luister) zoals Limp Bizkit, Volbeat en Five Finger Death Punch.

Zo hart gelucht en weer door…. 😘
Het bashen van president heeft vooral te maken met de positie op de affiche waar ze staan

Je kunt natuurlijk moeilijk het argument maken dat ze als stage headliner boeken een halfjaar geleden gerechtvaardigd is omdat nu blijkt dat het live wel goed is ;)

Iedere andere band had komende zomer laag op de line up gestaan om te bewijzen dat ze live in staat zijn om een sterke show neer te zetten, om dan bij een volgende doorkomst wellicht een podium af te mogen sluiten. Daar ging de kritiek vooral om, niet om de kwaliteit.

• Leuk
Waarderingen: Jamel en won666
Maarja, er zijn voor dit jaar meer van die bijzondere keuzes gemaakt.
Een Knocked Loose en Six Feet Under onder andere

Maarja, er zijn voor dit jaar meer van die bijzondere keuzes gemaakt.
Een Knocked Loose en Six Feet Under onder andere
Knocked Loose is tenminste wel een band die vorig jaar een fantastische show heeft gespeeld waar mensen heel enthousiast van werden, dus die dan belonen met een (te vroege) headline positie is wat dat betreft wel veel beter te verdedigen dan de boeking van president op die spot. (vind zelf KL ook ruk overigens, maar mensen lijken er blij van te worden dus)

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico en RubenJS

Users who are viewing this thread