Lowlands 2026

Jij bent vast leuk op feestjes :p

Hoeveel namen kunnen we nu nog verwachten voor het dagprogramma? En ook nog subheadliners?
Ben zeker leuk op feestjes. :cool:

Vorig jaar waren er 133 namen in de Alpha, Bravo, Heineken, X-Ray, India en Lima.
Tot nu toe zijn er 89 namen bekend gemaakt.
Dus ik denk nog iets meer dan 40 namen voor die tenten die bekend gemaakt gaan worden.

• Leuk
Waarderingen: CVS en sjoeske
Misschien zit er net zo naast als toen ik sombr met wallows vergeleek, maar zou geese niet ook een vergelijkbare spot kunnen krijgen zoals Black country new road vorig jaar?

Misschien zit er net zo naast als toen ik sombr met wallows vergeleek, maar zou geese niet ook een vergelijkbare spot kunnen krijgen zoals Black country new road vorig jaar?
Ik denk dat met de hype die nu om die band heen hangt er wel meer mensen op af gaan komen. Dus zou dan wel een iets later slot verwachten persoonlijk

Zou dit nog wat wezen voor de volgende lichting. Lekker album uit nu.
En kunnen vast nadat ze in April het Tolhuis hebben plat gespeeld.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD
Lekkere energie, heel veel zin in!

Aan de energie ontbreekt het zeker niet nee, maar dit is toch echt een flink stuk minder dan wat we in de Ziggo hebben gezien he. Stagedesign is wel heel minimaal. Tyler rapt zo'n 20% van de lyrics (de rest een bandje), dus moet de rest van de show komen. En dat is echt héél goedkoop tbh.

Aan de energie ontbreekt het zeker niet nee, maar dit is toch echt een flink stuk minder dan wat we in de Ziggo hebben gezien he. Stagedesign is wel heel minimaal. Tyler rapt zo'n 20% van de lyrics (de rest een bandje), dus moet de rest van de show komen. En dat is echt héél goedkoop tbh.
Als dit het is, is het heel zwak. Vind dat hij echt een aantal goede songs heeft, maar hier wordt hij gered door het enthousiaste publiek. Dat hoef je op Lowlands niet in deze vorm te verwachten.

Dat stagedesign is inderdaad teleurstellend voor iemand die zich zo bewust is van esthetiek. Dat was op BKS ook al zo gek. En ja, ik denk ook dat ik zijn Ziggo-show veel vetter zal vinden. Maar verder zie ik dit toch anders 😅.

Nu vond ik eigenlijk geen headlineshow van de afgelopen jaren mega-inspirerend. Misschien dan Stromae, QotSA was ook nice (maar geen volksverhuizing) en Billie Eilish was vast goed (maar ik was bij clipping.). Maar shows met hoog tempo/energie zoals Opposites of Fred Again hebben ondanks beperkte visuals volgens mij voor veel mensen prima gewerkt. Zo druk zal het ook al niet zijn verder, maar deze setlist voorziet wel in energie. En verder hopen dat hij vanwege All Points East wel meer stage set-up meeneemt.

Festivaltickets van Lowlands zijn na meer dan één maand verkoop en minstens 80 namen nog altijd niet uitverkocht. Wanneer denken jullie dat
ze deze keer totaal gaan uitverkopen? April? Mei? Of toch juni?

Dat vind jij, dat vind ik. Prima. Maar volgens mij zagen veel aanwezigen dat wel anders.
Ik ben het met Hendrik eens. Ging teveel op en neer qua energie, was geen touw aan vast te knopen. Eindelijk 3 nummers los en toen ineens weer suffe slome treurnis. Het werkte niet

• Leuk
Waarderingen: WTSGD

Users who are viewing this thread