Graspop Metal Meeting 2026

Ik krijg de donderdag idd ook wel goed gevuld, zal een mooie eerste festivaldag worden :)

Wel benieuwd hoe de timetable gaat uitpakken die donderdagavond, ik hoop dat dit hem gaat worden voor mij zonder clashes:
A day to remember > Septicflesh > Bloodywood > Cult of Luna > de mainstage headliners

En sommigen hier waren aan het zeggen dat The Offspring niet groot genoeg waren om headliner te zijn... 🤭

dat het een zwakke boeking is is iedereen het wel over eens volgens mij, het natuurlijk ook niet plan A en waarschijnlijk ook niet plan B of C.
Blijf ijdele hoop houden dat het hopelijk nog veranderd of er nog iets leuks links of rechtsom de hoek om komt. Er staat nog steeds een +1 act voor die dag op North. Alles doorschuiven en een leuke verrassing please?

• Haha
  • Geweldig
Waarderingen: Dwarf, Jamel en Loek123
Ik ken Werchtergangers die nu de eerste maal komen naar de donderdag van Graspop...The offspring,limp bizkit en Tom Morello vinden ze toch de moeite om eens de overstap te wagen.
Dat zijn nostalgie bands van een nu doorgaans kapitaal krachtige leeftijdsgroep.

Dus die groep pakt hier een mooi dagje dat redelijk licht te verteren is. (Andere insteek dan een doorgewinterde gmm bezoeker)

Ooit was werchter ook stevig genoeg voor mij maar dat was wel lang geleden. (Smaak van werchter is veranderd en die van mij ook)

• Leuk
Waarderingen: scheep
prijzen skullies vorig jaar 3,50 in de vvk en 3,80 op het terrein.

dit jaar rock werchter 3,80
pukkelpop 3,60
alcatraz 3,40

Is er bij RW nog zo'n 20+1 actie ofso dan? Of is het echt gewoon 3,80 per muntje in de voorverkoop?

Users who are viewing this thread