Graspop Metal Meeting 2026

Als sidenote; De belasting voor de Belgische cultuursector is per 1 maart 2026 verhoogd. Door de grote drop en ticketverkoop te frontloaden voorkomen ze waarschijnlijk gedoe achteraf.

Als sidenote; De belasting voor de Belgische cultuursector is per 1 maart 2026 verhoogd. Door de grote drop en ticketverkoop te frontloaden voorkomen ze waarschijnlijk gedoe achteraf.
was gepland om verhoogd te worden maar de raad van state heeft daar brandhout van gemaakt, momenteel nog niet duidelijk wat het nieuwe voorstel zal zijn.

• Thinking
Waarderingen: MortalisVictrix
bands vinden het soms leuk om in kleinere zaaltjes te spelen, zegt verder niet zo veel. vorige zomer stonden ze nog in een uitverkochte 013.
klopt, mss ben ik wat negatief maar blijft voor mij een zwakke boeking, op een mijn ogen toch al zwakke line-up.
als je ziet wat we andere jaren als afsluiter hadden op north stage.

klopt, mss ben ik wat negatief maar blijft voor mij een zwakke boeking, op een mijn ogen toch al zwakke line-up.
dat het een zwakke boeking is is iedereen het wel over eens volgens mij, het natuurlijk ook niet plan A en waarschijnlijk ook niet plan B of C.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
dat het een zwakke boeking is is iedereen het wel over eens volgens mij, het natuurlijk ook niet plan A en waarschijnlijk ook niet plan B of C.
Dat denk ik ook.... Ik denk dat ze zelfs helemaal geen plan nodig hadden om deze headliner te boeken

Ik vind het een goeie boeking, al zal ik dan de enige zijn.

Iedereen mag zijn mening hebben, maar wat ik hier de afgelopen tijd heb gelezen ging niet meer over een open discussie, maar gewoon bashen op een band. Jullie mogen het niks vinden, maar dat ze tickets verkopen kan je niet ontkennen. Waar ze ook spelen, trekken ze wel volk aan. En dat is dan ook de reden waarom Graspop ze boekt, niet? Of zou Fred Durst zo'n mooie ogen hebben?

Ik vind het een goeie boeking, al zal ik dan de enige zijn.

Iedereen mag zijn mening hebben, maar wat ik hier de afgelopen tijd heb gelezen ging niet meer over een open discussie, maar gewoon bashen op een band. Jullie mogen het niks vinden, maar dat ze tickets verkopen kan je niet ontkennen. Waar ze ook spelen, trekken ze wel volk aan. En dat is dan ook de reden waarom Graspop ze boekt, niet? Of zou Fred Durst zo'n mooie ogen hebben?
Dat band bashen ben ik wel met je eens hoor. Maar dat komt vooral voort uit het feit dat Twisted Sister een toch redelijk grote legacy act is. En dat wordt dan vervangen door een band die de laatste keer nog vroeg in de middag stond. Maar we gaan het zien in Dessel. Als de weide toch vol staat bij Knocked Loose dan hebben wij het hier fout gehad.🤭🤗

• Leuk
Waarderingen: Metalhead Liam
Of is knocked loose niet gewoon populair bij de nieuwe generatie? Ze hadden ook niemand kunnen boeken en een gat kunnen laten of opschuiven. Ik dacht dat ze genomineerd waren voor een grammy. Of zoiets. Zegt ook wel iets. Het is niet mijn favoriete band. Maar moet ze we nog eens voor de eerste keer checken. Er is altijd een plan b in geval van nood.
cradle of filth, lionheart of leprous als ik goed zie.

Of is knocked loose niet gewoon populair bij de nieuwe generatie? Ze hadden ook niemand kunnen boeken en een gat kunnen laten of opschuiven. Ik dacht dat ze genomineerd waren voor een grammy. Of zoiets. Zegt ook wel iets. Het is niet mijn favoriete band. Maar moet ze we nog eens voor de eerste keer checken. Er is altijd een plan b in geval van nood.
cradle of filth, lionheart of leprous als ik goed zie.
Volgens mij zijn ze in Amerika best wat groter dan in EU. Indd genomineerd voor een grammy met uit mn hoofd suffocate met poppy. Des al niet te min vind ik ze nu gewoon nog te klein om zo'n spot te krijgen

Donderdag eerder dan zondag had ik toch niet verwacht. Wellicht werkt die driedubbele headliner combi toch beter dan ik dacht.

Vind ik ook vreemd, misschien ook niet onbelangrijk maar ik ken iemand die specifiek voor de laatste keer megadeth een donderdagkaart heeft aangeschaft.

Ik heb op de donderdag toch 11 bands aangekruist om te gaan zien. Zullen nog wel wat afvallen door clashes, maar toch. Geen slecht dagje om mee te beginnen

Users who are viewing this thread