Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Verzameltopic Overige Internationale Festivals 2026
3.-5.9.2026 KILBI 2026, Düdingen (Zwitserland)
Eerste namen. Het weekend voor Misty Fields en Leffingeleuren.
Donderdag 3.9.26
A Good Year (DK)
Cortisa Star (US)
Dasein (CH)
DJ Marcelle (NL)
Erreurjean (CH)
fantasy of a broken heart (US)
Horsegirl (US)
Prostitute (US/UK)
Renée van Trier (NL)
ronr (CH)
Sartorius Drum Ensemble RLLRLRLLRRLRLRLRLLRLRLR (CH)
Sherelle (UK)
Sisso & Maiko (TZ)
Vinnieragua’s The Hardcore Trainer (NL)
Vrijdag 4.9.26
Anderson Do Paraiso (BR)
DECIUS (UK)
Dino Brandão (CH)
Flutorama (CH)
Greentea Peng (UK)
Héloïse (CH/IT)
Jazz Lambaux (FR)
Josey Rebelle (UK)
Julian Sartorius (CH)
Kavari (UK)
KMRU & Aho Ssan (KE/FR)
Makossiri (KE)
mark william lewis (UK)
One Leg One Eye (IE)
Sword ıı (US)
The Menstrual Cramps (UK)
Ugly (UK)
Zaterdag 5.9.26
Alex Wilcox (US)
bela (KR/CZ)
Courtesy (DK)
DJ Fett (DE)
ear (UK/US)
Etienne Blanchot (FR)
EUROPA (DE)
Julius Amber (CH)
Los Thuthanaka (BO/US)
Manic Pixxies (CH)
Microplastics (UK)
Milkweed (WORLD)
Nyron Higor (BR)
Remo Helfenstein Spite (CH)
RHR (BR)
Seeorgel (CH)
Traidora (CL/VE)
Ultra Cute (CH)
Vinnieragua’s One Man Acid Band (NL)
Ja, erg fijne line-up: Ook nog Black Country New Road, The Notwist, Tyler Ballgame, Cardinals, Westside Cowboy… Kaartjes hier al in de pocket. Ik verheug me er enorm op! Het wordt mijn eerste keer, maar ik heb er al veel goede verhalen over gehoord.
Ja, erg fijne line-up: Ook nog Black Country New Road, The Notwist, Tyler Ballgame, Cardinals, Westside Cowboy… Kaartjes hier al in de pocket. Ik verheug me er enorm op! Het wordt mijn eerste keer, maar ik heb er al veel goede verhalen over gehoord.
Waar kan ik vinden wie wanneer speelt? Ik krijg geen wijs uit de website van het festival zelf. Zie BCNR op woensdag en wil eventueel doorreizen op de donderdag richting Haldern...
Waar kan ik vinden wie wanneer speelt? Ik krijg geen wijs uit de website van het festival zelf. Zie BCNR op woensdag en wil eventueel doorreizen op de donderdag richting Haldern...
Twee dingen vallen me op : Charli cxc als headliner in Chicago naast Leeds Festival en live Little Simz. Benieuwd of de laatste nadien een US tour of Europe tour plant.
Twee dingen vallen me op : Charli cxc als headliner in Chicago naast Leeds Festival en live Little Simz. Benieuwd of de laatste nadien een US tour of Europe tour plant.
Ja, maar ik ben Belg en dtrh is nogal ver en duur. Ik had ze echt graag op RW erbij gehad want wil haar wel eens voor de eerste keer live zien. Spijtig genoeg is Little Simz op geen enkel Belgisch podium deze zomer te bespeuren.